Business Mix. Slang, idioms & phrasal verbs
Autor: Bożena Hoszowska Wydawca: Poltext ISBN:[zasłonięte]978-83840-72-2 Rok wydania: 2005 Ilość stron: 164 Oprawa: miękka Format: 14,5 x 20,5
Wysyłka w ciągu 3-5 dni
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]88407
Często zdarza się, że osoby dobrze znające gramatykę angielską i posiadające szeroki zakres słownictwa mają ciągle uczucie pewnej "blokady", gdy staną przed koniecznością przeprowadzenia nawet krótkiej rozmowy z native speakerem. Prawdziwa fluency, czyli biegłość w posługiwaniu się danym językiem, zaczyna się bowiem wtedy, gdy znamy jego wyrażenia potoczne i idiomatyczne. Celem książki Business Mix jest właśnie wypełnienie tej luki przez dostarczenie Czytelnikowi dużej liczby prostych, codziennych zwrotów w różnych kontekstach i sytuacjach. Znajomość ich jest niezbędna w pracy, w której występuje kontakt z językiem angielskim. Praca bowiem to nie tylko posługiwanie się formalnym językiem umów i kontraktów, ale również koleżeńskie rozmowy przy lunchu, w pubie lub plotki w czasie przerwy na zebraniu. Po przeczytaniu Business Mix można "błysnąć" znajomością różnych ciekawostek i zrobić wrażenie well-travelled czyli bywałej w świecie. Książka zawiera całą gamę współczesnego, nowoczesnego słownictwa, z którym spotykamy się słuchając wiadomości BBC lub czytając prasę anglojęzyczną. Jest to również jedna z niewielu książek, która prezentuje obszernie charakterystyczny slang różnych, nieraz hermetycznych, środowisk zawodowych, takich jak dealerzy samochodów, agenci nieruchomości, komputerowcy, maklerzy giełdowi, projektanci mody, dziennikarze lub adwokaci. Business Mix to "niezbędnik" dla wszystkich tych, którzy stawiają sobie za cel biegłe opanowanie języka angielskiego ze wszystkimi jego niuansami.
|