Jak bardo przyda Ci się znajomość biznesowego angielskiego? Jak bardzo podniesie się jakość Twojego życia, gdy będziesz już swobodnie rozmawiać po angielsku przez telefon, negocjować, odczytywać działania matematyczne, analizować statystyki, pisać raporty, CV, faktury, ogłoszenia i wiele innych biznesowych pism?
Z taką wiedzą będziesz gotowy zdobywać angielskojęzyczny świat. Da Ci ona pewność, że poradzisz sobie w standardowych sytuacjach występujących w pracy dla anglojęzycznych firm, jak również w negocjajcach i współpracy z tymi firmami.
To naprawdę potężna wiedza. To coś w rodzaju klucza, który otwiera przed Tobą anglojęzyczny rynek pracy i daje Ci możliwość pracowania w Twoim zawodzie. Nic więc dziwnego, że takie umiejętności zdobywa się zwykle na trwających wiele miesięcy, drogich kursach stacjonarnych.
Książka ta nie tylko nauczy Cię, jak radzić sobie w sytuacjach biznesowych JĘZYKOWO - ona także udzieli Ci wielu porad natury psychologicznej i praktyczniej. Dowiesz się między innymi, jak:
* rozmawiać przez telefon
* zdobyć zaufanie i sympatię w pracy
* przygotować udaną prezentację
* przeprowadzać biznesowe spotkania i skutecznie negocjować
* radzić sobie ze stresem w pracy
* czytać liczby, działania matematyczne i interpretować statystyki
* napisać CV i list motywacyjny
* pisać wiele innych pism biznesowych