Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Burnett Ken - Relacje z kluczowymi klientami

26-06-2012, 23:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 76 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 2357022180
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 23   
Koniec: 17-06-2012 17:18:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- kurierem
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
Kupony rabatowe
Przy zakupach powyżej 150 zł oprócz darmowej wysyłki dostaną Państwo kupon o wartości 15 zł na kolejne zakupy. Przy zakupach powyżej 500 zł otrzymają Państwo kupon o wartości 50 zł.
Darmowa wysyłka
Aby zachęcić Państwa do zakupów w naszym sklepie, gwarantujemy darmową wysyłkę klientom, którzy zakupią u nas książki (jedną pozycję lub więcej) kosztujące łącznie co najmniej 100 zł. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Agnieszka 38[zasłonięte]973
gg Małgorzata 38[zasłonięte]784
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Burnett Ken - Relacje z kluczowymi klientami
ISBN: 838[zasłonięte]7752
Wymiar: 160 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 432
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,80 kg
Indeks: 0038/05/0001
Rok wydania: 2002
Autor: Burnett Ken
Rodzaj okładki: Miękka z obwolutą
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Stan: Używana

Opis książki

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest już metodą szeroko stosowaną.
Autor uważa jednak, że powinno ono być procesem wybiórczym, ponieważ firma może skutecznie dbać o relacje z ograniczoną liczbą klientów. Dlatego proponuje skupić się na grupie klientów najważniejszych z punktu widzenia firmy, którym powinno się zapewnić doskonałą obsługę, i wprowadza pojęcie zarządzania relacjami z kluczowymi klientami (KCRM). Książka zawiera szczegółowe omówienie sposobów oceny aktualnego stanu obsługi klientów w firmie, efektywności działu sprzedaży oraz kryteriów, za pomocą których określa się grupę kluczowych klientów.

Uwagi:

Obwoluta jest trochę zabrudzona.