Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bullock August - Reklama podprogowa, Nowa

04-02-2014, 8:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3857448212
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 04-02-2014 08:16:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Bullock August - Reklama podprogowa, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46139
Wymiar: 15.8x23.5cm
Seria: Core
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2012
Autor: Bullock August
Wydawca: Helion
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: The secret sales pitch
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości





Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem

Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii

Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi



Ukryte techniki, przyczajone chwyty





Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?



Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.



Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy





Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.

Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.

Sposoby na filtrowanie informacji.

Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.







Zobacz także...