Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bulletstorm NAPISY PL !! KRAKÓW SKLEP

18-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik allforps3
numer aukcji: 2037345991
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-01-2012 15:11:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
Czas dostawy (dni): 2
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tyranka.pl - PSP szablon

cover 
  • GG:391383
  • [zasłonięte]@onet.pl
  • Telefon:[zasłonięte]602-34-94
     
  • Ul. Przybyszewskiego  2 Kraków

04 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 110950

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Bulletstorm NAPISY PL
System operacyjny: PS3, PlayStation 3
Dostawa: 10/18zł Odbiór osobisty w sklepie
Płatności Przelew, gotówka, za pobraniem http
Wysyłka do 48h

 


 
   

Słowem kluczem do rozgryzienia produkcji People Can Fly jest "pulpa". W innych czasach i mediach, takie historie jak przygody Graysona Hunta kupowalibyśmy pod postacią komiksów lub wydrukowanych na lichym papierze książek w miękkich okładkach, ilustrowanych wizerunkami facetów z dużymi karabinami i piersiastych babek w opałach. Zwijane w rulon, chowane do tylnych kieszeni spodni pod niepozorną, budżetową formą skrywały dawkę prostej, niewymagającej rozrywki, która po prostu robiła dobrze.

I taki jest właśnie Bulletstorm.

Główne danie to system strzałów specjalnych, skillshotów, rzecz, która zachęca graczy do zabawy swoimi przeciwnikami i eliminowania ich w możliwie najciekawszy i najbardziej widowiskowy sposób. Im lepsza akcja, tym więcej punktów, za punkty można zaś kupić sprzęt i amunicję do wykonywania kolejnych strzałów i tak w kółko. Skillshoty są jednak integralną częścią mechaniki i bez nich nie byłoby po prostu Bulletstorm. Na początku myślałem, że to atrakcja, która wystarczy na pierwsze kwadranse, ale dziewięć godzin później, w finale, nadal sprawiała mi frajdę.

Cena skąpstwa

System wymusza zupełne inne podejście. Dla przykładu: specjalny pocisk do strzelby kosztuje 1000 punktów. Zwyczajne zabicie wroga daje tych punktów jedynie 10. Nagle gracz zaczyna kombinować, co też musi zrobić, aby zakup mu się zwrócił i starczył na następny. To nie jest, co może zawieść niektórych, Painkiller 2 czy Serious Sam 3, gdzie radośnie mordowałoby się hordy wrogów bez większego zastanowienia. Choć akcja potrafi być równie intensywna, to przeciwników jest mniej i trzeba się zastanawiać, jaki sposób okaże się najlepszy, by zrobić komuś krzywdę. Zachęcanie gracza do sadyzmu mogłoby niepokoić, gdyby nie to, że przemoc została tutaj ujęta w porządny, niedający się ominąć nawias.