Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BUILDING BRAND AUTHENTICITY Michael Beverland

27-10-2014, 3:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 235.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643466731
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 03:07:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42661, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24155, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05803, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05595, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05268, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42661, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24155, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05803, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05595, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05268

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Building Brand Authenticity: 7 Habits of Iconic Brands

BUILDING BRAND AUTHENTICITY Michael Beverland

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Beverland
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 22 Oct 2009
Dimensions: 16.1 x 1.8 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: ABCA5DA319

 

 

In an age of increasing consumer cynicism towards brands, marketers are being urged to become more authentic. Yet, how can brands project authenticity when many people believe commercial objects are by definition, fake? Building Brand Authenticity identifies how marketers can create brands that reflect consumers' desired identity or authentic self. Rather that overtly stating that your brand is 'authentic,' or 'real,' brands gain authenticity through warts 'n all story-telling, a living heritage, a genuine love of craft, and sincere commitments to action. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity: tell rich stories, appear as artisanal amateurs, stick to your roots, love of production, immerse yourself in the consumer's world, connecting to place/space, and building cult-like devotion among staff . The book draws on case studies of brands that have achieved sustained success but are rarely featured in business branding books. Examples include W.Britain's Toy Soldiers, Chateau Margaux, Bruichladdich, Dilmah Tea, The Morgan Motor Company as well as more traditional examples such as Apple, Dyson, Louis Vuitton, Jack Daniels and Virgin.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 SEDUCING THE SUBCONSCIOUS Robert Heath

 STRATEGIC SUPPLY MANAGEMENT Cousins, Lamming

 SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT Johnston, Clark