O firmie Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro! Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!! Do każdej książki wystawiamy paragon, a na życzenie faktury VAT. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności Przyjmujemy wpłaty tylko przelewem na konto
Przesyłka Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłamy za granicę.
Kontakt
Napisz do nas email
Skype
Gadu-Gadu
|
Budowa pojazdów samochodowych. Część 2
K. J. Berger, M. Braunheim, E. Brennecke, H. Ch. Ehlers, G. Helms, D. Indlekofer, H. W. Janke, J. Lemm, R. Thiele, F. Krenn Wydawnictwa REA ISBN: [zasłonięte]978-8341-454-1, str. 499 Format: 165 X 240 mm Nr MEiN: 47/03.
Podręcznik jest przeznaczony dla zasadniczych szkół zawodowych przygotowujących do zawodu: mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych, technik mechanik o specjalizacji obsługa i naprawa pojazdów samochodowych. Z podręcznika mogą również korzystać osoby podnoszące kwalifikacje zawodowe w różnych formach kształcenia pozaszkolnego oraz osoby zajmujące się działalnością praktyczną w dziedzinie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Książka podzielona jest na przejrzyste jednostki tematyczne. Szczególną uwagę zwrócono na praktyczną stronę przedstawionych zagadnień w nauczaniu zawodu. Podręcznik stanowi niezbędną pomoc dla wszystkich, którzy podejmą pracę w nowocześnie wyposażonych warsztatach samochodowych, obsługujących pojazdy najnowszej generacji. W drugiej części podręcznika zaprezentowany jest materiał dotyczący: silników o zapłonie samoczynnym, układów napędowych, jezdnych, kierowania, hamowania, źródeł energii elektrycznej, rozruszników oświetlenia oraz stosowanych w samochodach układów elektronicznych i nadwozia. Przedstawione są również zagadnienia bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, recyklingu, organizacji pracy, rachunkowości i marketingu.
|