Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych

18-06-2015, 10:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik ksiegarniaa
numer aukcji: 5420828974
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2015 10:16:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kliszewicz H. opracowanie,Oprawa miękka, Format 14x20cm, Stron 110,Wydawca: Historyczna „Klasyfikacja (albo ustalenie typów) dróg żelaznych ma bardzo ważne znaczenie nie tylko pod względem technicznym w celu określenia właściwości różnych kategorii dróg żelaznych i wykonania najodpowiedniejszego sposobu budowy i eksploatacji ich, lecz również pod względem administracyjnym i prawnym, ponieważ dla zabezpieczenia interesów państwowych i społecznych oraz bezpieczeństwa ruchu, budowy i eksploatacji dróg żelaznych podlegać powinny przepisom i ograniczeniom prawnym, które dla różnych kategorii dróg żelaznych nie mogą być jednakowe, naprz. warunki linji magistralnej, łączącej wielkie ośrodki przemysłowe, są zupełnie inne niż bocznicy, prowadzącej do fabryki lub żwirowni...” „­Na drogach żelaznych normalnotorowych szerokość torów (prześwit) t.j. odległość miedzy wewnętrznymi krawędziami szyn wynosi 1.435 mm. Koleje szerokotorowe posiadają prześwit większy od normalnego (Rosja - 1.524 mm, Hiszpanja -1.676 mm, Irlandia - 1.600 mm.).”