|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Życiologia czyli o mądrym zarządzaniu czasem
Autor: Brzeziński Miłosz Wydawnictwo: Zwierciadło
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1406-3 Format:
14.5x21.5cm Liczba stron: 176 Oprawa:
Twarda Wydanie: 1, 2011 r.
Trzy Ogrody Twojego Życia to praca, dom i ty sam. Jeden
komplet narzędzi. Jedna para rąk. Ciało konkretnie zakotwiczone w
czasie i umysł bez ograniczeń szalejący w przeszłości,
teraźniejszości i przyszłości. Jak to pogodzić? Jak skutecznie
zarządzać czasem, żeby starczyło go na uprawianie Trzech Ogrodów
Życia?
Miłosz Brzeziński to topowy polski trener z międzynarodowym
certyfikatem coacha ICC. Konsultant CNBC Biznes i TVN w zakresie
psychologii biznesu. Autor obrazoburczych felietonów, obrzydliwych
recenzji i rewolucyjnych artykułów na temat biznesu w teorii i w
praktyce. Profesor Działań Skutecznych w Instytucie Kreowania
Skuteczności. Konsultuje celebrytów, dziennikarzy i najwyższą kadrę
menadżerską w Polsce. Denerwuje. Wyzłośliwia się. Zmusza do
myślenia. Ma dwa życiowe motta (Prawdziwa pasja, to wydzieranie
światu wiedzy 24 godziny na dobę oraz Wyróżnij się albo zgiń) i dwa
rodzaje wizytówek (poważne i niepoważne).
Biznes czyli kupa ludzi
Autor: Brzeziński Miłosz Wydawnictwo: Zwierciadło
ISBN: 978-83-[zasłonięte]955-4-5 Liczba stron:
200 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Wydanie: 1,
2010 r.
Czy jesteśmy genetycznie zaprogramowani do pracy w zespole?
Na czym polega bycie prawdziwym menedżerem? Czy ekspert musi być
arogancki? Dlaczego uczniom wmawia się, że powinni się doskonalić
tam, gdzie idzie im najgorzej? Jaka jest różnica miedzy zarządzaniem
a ręcznym sterowaniem? Czy kujon jest dźwignią handlu? Po co
trabantowi sznurek? Na to i wiele innych pytań Autor odpowiada w
niniejszym zbiorze esejów, którego celowo nie chce nazywać
poradnikiem. Woli, bowiem, inspirować niż radzić. „Wszystko, co
napisałem w tej książce, ma prowadzić do rozwoju zespołów i
wspólnotowego nadążania za zmieniającym się światem. Do osiągania
wyników PONADPRZECIĘTNYCH. Aby osiągać te przeciętne, wystarczy
robić wszystko samemu, za wszystkich i stale zajmować się kwestiami
bieżącymi. Byle zaliczyć na „tróję z minusem” i j a k o ś dopiąć
budżet, zrealizować target czy osiągnąć wynik . Ale wówczas nie ma
co mówić o efekcie pracy zespołowej. Jeśli myślimy za zespół,
pomysły będą tylko takie, jakie sami wymyślimy. Jeśli cały czas
mówimy ludziom, co mają robić, zwalniamy ich z myślenia i
ograniczamy rozwój firmy. Jeśli tylko wytykamy im błędy zamiast
chwalić za wykorzystanie talentów, nie będą chcieli z nami pracować.
Zwarcia w zespole są nieuniknione. Nie da się, bowiem, wymazać
czyjejś wiedzy i na jej miejsce wsadzić mu naszej. Da się natomiast
poszukać sposobów komunikacji dwóch zbiorów danych. WiFi, bluetooth,
IR... Wspólnej częstotliwości…”. Miłosz Brzeziński Miłosz
Brzeziński Topowy polski trener z międzynarodowym certyfikatem
coacha ICC. Konsultant CNBC Biznes i TVN w zakresie psychologii
biznesu. Autor obrazoburczych felietonów, obrzydliwych recenzji i
rewolucyjnych artykułów na temat biznesu w teorii i w praktyce.
Profesor Działań Skutecznych w Instytucie Kreowania Skuteczności.
Konsultuje celebrytów, dziennikarzy i najwyższą kadrę menedżerską w
Polsce. Denerwuje. Wyzłośliwia się. Zmusza do myślenia. Ma dwa
życiowe motta ( Prawdziwa pasja, to wydzieranie światu wiedzy 24
godziny na dobę oraz Wyróżnij się albo zgiń) i dwa rodzaje wizytówek
(poważne i niepoważne).
|
|