Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRUNOX DEO DO AMORTYZATORÓW ROWERÓW MOTORÓW K856Y

19-06-2015, 12:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.42 zł     
Użytkownik chemik24pl
numer aukcji: 5374212216
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 13   
Koniec: 19-06-2015 12:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


         
BRUNOX DEO


DO AMORTYZATORÓW

POJEMNOŚĆ: 200 ml

  
Szwajcarski produkt wysokiej jakości
z systemem turboline.

 

Wydłuża żywotność amortyzatorów w rowerach i motocyklach, czyści i konserwuje, dodaje płynności w pracy amortyzatorów i siłowników. Ma właściwości antykorozyjne. Pozostawia przezroczystą cienką warstwę ochronną. Nie zawiera silikonu, teflonu, grafitu. Luzuje zardzewiałe śruby, usuwa stare smary, nie powoduje osadzania się brudu i tłuszczu.

Neutralny Dla: Gumy, Plastiku, Lakieru.

 


 

INNE PRODUKTY MARKI BRUNOX

KUPISZ TU

 
  ZALETY:

-dobrze smaruje i poprawia płynność pracy

-czyści z kurzu przy uszczelkach

-wygodne, poręczne opakowanie z aplikatorem

-dość tani

-przyjemny zapach


 
 

ZASTOSOWANIE:

 

BRUNOX Deo – do czyszczenia i konserwacji goleni amortyzatorów (wydłuża żywotność amortyzatorów, eliminuje skrzypienie sprężyn w rowerach i motocyklach) polecany przez ROCK SHOX i SITTING BULL


 
SPOSÓB UŻYCIA:

 
 
 

Smar nakładamy na górne golenie widelca, bądź na damper. Jak to dokładnie zrobimy to tak naprawdę zależy tylko od naszej woli. Jedni smarują tylko przy uszczelkach, inni pryskają wyżej. Obydwa sposoby są dobre. Wystarczy niewielka warstwa środka na golenie – jedno pryśnięcie. Nie za dużo. Po aplikacji środka należy amortyzator parę razy ugiąć i zetrzeć nadmiar Brunox’a ściereczką. Dlaczego? Znane są przypadki gdy nadmierna ilość smaru ściekła po goleni amortyzatora, trafiła na tarcze hamulcową co spowodowało wiadome problemy z hamulcami. Ponadto wytarcie pozwala usunąć zgromadzony przy uszczelce brud.

Należy spryskać z użyciem rurki wokół uszczelek kurzowych, rozprowadzić równo i wytrzeć nadmiar. Smar nie jest lepki co dobrze prognozuje – w warunkach terenowych na golenie nie powinien kleić się kurz lub ściółka spod kół. Smar ponadto, że polepsza pracę widelca chroni tez przed korozją. Szczególnie w wypadku widelców z goleniami wyprodukowanymi ze stopów stali (czy to STKM, czy 4130).

 



 


ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW


DANE TECHNICZNE:

Szczegółowe informacje i dane techniczne dostępne poniżej w formie PDF. Zanim zadasz pytanie, sprawdź czy odpowiedzi nie znajdziesz w karcie technicznej produktu.

 
 

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie doboru kleju, bądź problemów prosimy o kontakt telefoniczny, lub mailowy.

Zawsze służymy pomocą i profesjonalnym wsparciem technicznym.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panele allegro