Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BROTHERS IN ARMS HELL`S HIGHWAY !! KRAKÓW !! SKLEP

18-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik allforps3
numer aukcji: 2037345994
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 25   
Koniec: 18-01-2012 15:11:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
Czas dostawy (dni): 2
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tyranka.pl - PSP szablon

cover 
  • GG:391383
  • [zasłonięte]@onet.pl
  • Telefon:[zasłonięte]602-34-94
     
  • Ul. Przybyszewskiego  2 Kraków

04 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 110950

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  BROTHERS IN ARMS HELL`S HIGHWAY
System operacyjny: PS3, PlayStation 3
Dostawa: 10/20zł Odbiór osobisty w sklepie
Płatności Przelew, gotówka, za pobraniem
Wysyłka do 48h

 Brothers in Arms: Hell’s Highway” jest kontynuacją dwóch poprzednich części serii: „BiA: Road to Hill 30″  i „BiA: Earned in Blood”. Kto nie miał z nimi styczności (albo zapomniał już o czym były) - będzie mile zaskoczony, gdyż w momencie rozpoczęcia rozgrywki pojawia się napis „Previously on Brothers in Arms”. Wciąż obserwujemy losy alianckich żołnierzy na zachodnim froncie w ostatniej fazie II wojny światowej. Tym razem, dla odmiany, wcielimy się w Matta Bakera (występującego w poprzednich częściach, choć niegrywalnego), który uczestniczy w operacji „Market Garden”.

 

Największym plusem gry jest to, że twórcy nie potraktowali tła historycznego jak zwykłej dekoracji. Widać wyraźny wysiłek przy próbie wiernego  odtworzenia  wydarzeń. Wraz z rozwojem rozgrywki odblokowujemy kolejne archiwalne zdjęcia i zapisane „karty historii” w postaci notek dotyczących rozwoju operacji.



Dla miłośnika tego okresu czy historyka informacje te będą oczywiste, inni odbiorcy z pewnością dowiedzą się  czegoś nowego  o największej powietrznodesantowej operacji II wojny światowej. W największym skrócie -  operacja Market Garden była próbą  przejęcia i utrzymaniu mostów na Renie w celu przyspieszenia  marszu sił alianckich na zachodnim froncie i zakończenia wojny jeszcze w 1944 roku, co ostatecznie się nie powiodło (podczas operacji swój udział miała również polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa).

Bardzo częstym elementem występującym w grze są cut-scenki imitujące serial „Kompania Braci”. Fakt, potrafią trwać nawet kilka minut, lecz są na tyle starannie zrobione, że wcale nie nudzą. Jedyne, co można im zarzucić, to chwilami kiepskie ujęcia kamery w postaci pokazywania „gadających głów”.



Gra nie zmieniła swojej konwencji i pozostaje dalej taktycznym shooterem, w którym dowodzimy grupą żołnierzy o odpowiednim „profilu” (szturmowcy, skład z bazooką, tudzież CKMem). W poprzednich częściach można było jednak zaobserwować zbyt ubogie możliwości taktyczne przy realizowaniu wyznaczonych zadań.

Teraz potencjał jeśli chodzi o zastosowania różnych manewrów jest większy, również dzięki „pomaganiu” sobie poprzez destrukcję otoczenia materiałami wybuchowymi. Miło jest  też nakazać grupce żołnierzy z bazooką, by pozbyli się natrętnego snajpera ukrytego na kościelnej wieży i obserwować następujące po chwili efektowne fajerwerki.



Poprawiono sztuczną inteligencję zarówno  sojuszników, jak i wrogich żołnierzy. Ci pierwsi zachowują się o niebo lepiej w porównaniu do poprzednich części gry - racjonalniej reagują na wydawane rozkazy, a gdy ich brak - w sytuacji niebezpieczeństwa sami o siebie zadbają. W przypadku tych drugich pojawiają się mieszane uczucia. Niby istnieje ów 4-stopniowy system czujności (1 - pełne rozluźnienie, przeciwnicy czyszczą sobie broń, buty itp.; 4 - pełna gotowość bojowa),  ale wciąż nie zachowują się oni jak żołnierze należący do jednej z najpotężniejszych armii ówczesnego świata. Rzadkie są próby rozprawienia się z nami za pomocą taktycznych rozwiązań, choćby przy użyciu najprostszego oflankowania.