GŁOGÓW, ul. Poczdamska 3c
tel. 76 [zasłonięte] 91, 76 [zasłonięte] 92
e-mail: [zasłonięte]@starcom-ntt.com.pl
POLKOWICE, ul. Skalników 44
tel. 76 [zasłonięte] 94
e-mail: [zasłonięte]@starcom-ntt.com.pl
STARCOM D.Jurek & J.Korczak sp.j.
67-200 Głogów ul. Poczdamska 3c
nr 43 8653 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040085 [zasłonięte] 823601
Nasze paczki wysyłamy firmą kurierską
Sprawdź status przesyłki wprowadzając dane z Allegro - Tracking Allegro -> wystarczy twój nick i numer aukcji.
MONITORING PRZESYŁEK
Gdyby okazało się, że przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu zniszczenia z kurierem, automatyczny zwrot przesyłki do nadawcy oraz kontakt z nami.
Dokładne wypełnienie formularza zakończenia aukcji, przyspieszy dostawę zamówionego towaru.
Po zakończeniu aukcji należy wypełnić formularz opcji dostawy - podanie adresu i formy wysyłki (jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w allegro zmiany można dokonać tylko poprzez formularz opcji dostawy).
NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZMIANĘ ADRESU DOKONANĄ W INNY SPOSÓB NIŻ POPRZEZ FORMULARZ OPCJI DOSTAWY.
NIE AKCEPTUJEMY ZMIAN DOKONANYCH DROGĄ MAILOWĄ I ADRESÓW Z PRZELEWU BANKOWEGO.
1. Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zakupu dołączana jest faktura. Zakup jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
2. Sprzedawany sprzęt jest nowy i objęty gwarancją producenta. Towar na naszych aukcjach jest dostępny na magazynie.
3. W celu usprawnienia finalizacji transakcji, prosimy o wypełnianie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. Link do formularza znajduje się w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu sprzętu lub na Państwa koncie w zakładce Kupione.
4. W formularzu i korespondencji należy podać aktualny numer telefonu, który umożliwi kontakt kuriera z odbiorcą.
5. Prosimy o informację jeżeli planowany jest odbiór osobisty sprzętu w jednym z naszych salonów.
6. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, należy dostarczyć wszelkie dane potrzebne do jej wystawienia - nazwa podmiotu, adres oraz NIP.
7. Dopuszczalne formy zapłaty zakupionego sprzętu:
a) przedpłata na konto w allegro;
b) pobranie, wpłacane kurierowi przy odbiorze;
c) przy odbiorze osobistym tylko gotówka - nie przyjmujemy wpłat kartą.
8. Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, nieużywany, w pełni sprawny, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją, gwarancją oraz ze wszelkimi dodatkami, które były w zestawie.
W przypadku odrzucenia zwrotu/reklamacji towaru (zniszczony, uszkodzony, brudny, przekroczenie terminu, itp.) będzie on odesłany na koszt klienta.
9. Dopuszcza się zwrotu towaru tylko przy opcji KUP TERAZ! Zakupu towaru na podstawie tradycyjnej licytacji nie uprawnia do skorzystania z procedury zwrotu towaru. Do zwrotu upoważnione są jedynie osoby fizyczne, podmioty gospodarcze nie mają możliwości skorzystania z tej opcji.
10. Gdyby okazało się, że przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu zniszczenia z kurierem, automatyczny zwrot przesyłki do nadawcy oraz kontakt z nami.
W przypadku jakichkolwiek niezgodności prosimy o kontakt. Towar można reklamować zgodnie z warunkami gwarancji.
Prosimy zwrócić uwagę, że urządzenia firmy Brother posiadają w standardzie 2 lata gwarancji. Aby bezpłatnie przedłużyć ten okres do 3 lat, należy w ciągu 60 dni od zakupu dokonać rejestracji produktu na stronie producenta.
Poniżej znajduje się link do strony z procedurą rozszerzającą gwarancję