| [zasłonięte]@wp.pl |
609 [zasłonięte] 114
|
| 11[zasłonięte]437 |
|
|
EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA!
TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU
24 GODZIN OD MOMENTU ODNOTOWANIA WPŁATY, BĄDŹ WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.
LIST POLECONY
(wpłata na konto)
LIST POLECONY PRIORYTETOWY
(wpłata na konto)
PRZESYŁKA
POBRANIOWA
(płatne przy odbiorze)
PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA
(płatne przy odbiorze)
ZACHĘCAMY DO ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI GIER, GDYŻ WTEDY ZAOSZCZĘDZAJĄ PAŃSTWO NA KOSZTACH WYSYŁKI. PONIEWAŻ CZY KUPUJEMY JEDNĄ GRĘ CZY PIĘĆDZIESIĄT, TO ZA PRZESYŁKĘ
PŁACIMY TYLE SAMO!!!
TOWAR WYSYŁAMY
W BEZPIECZNYCH
KOPERTACH BĄBELKOWYCH,
DZIĘKI CZEMU MAJĄ PAŃSTWO PEWNOŚĆ, ŻE WTEDY GRY DOTRĄ CAŁO I BEZPIECZNIE.
|
|
1. PAYU
(DAWNE "PŁACĘ Z ALLEGRO")
2. PRZELEW NA KONTO BANKOWE
17 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001 [zasłonięte] 165997
3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE TOWARU
|
|
PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ GRY:
"BROKEN SWORD - ANIOŁ ŚMIERCI"
+ "TRAINZ CLASSSICS"
+ "RUSH FOR BERLIN"
PLATFORMA:
OGÓLNY STAN: Bardzo dobry
NOŚNIK Z GRAMI: 1 Płyta
ZESTAW ZAWIERA: DVD + Opakowanie
OPIS GRY: BROKEN SWORD - ANIOŁ ŚMIERCI (polska wersja) - to już czwarte spotkanie z jednym z bardziej znanych bohaterów gier przygodowych - Georgem Stobbartem. Tym razem cyniczny Amerykanin zakochuje się na zabój w pięknej blondynce Annie Marii. Niestety zostaje ona porwana, a próba jej odnalezienia wciąga go w intrygę związaną z pewnym pradawnym manuskryptem oraz tajemniczą substancją MFKZT, której historia sięga czasów starożytnych. Według legend ów eliksir miał się znajdować w Arce Przymierza. Choć w czwartej części cyklu Broken Sword Anna gra pierwsze skrzypce, tuż obok George'a, to nie mogło w niej zabraknąć francuskiej dziennikarki Nicole „Nico” Collard, która była partnerką bohatera w poprzednich grach z serii. Akcja Anioła Śmierci rozpoczyna się w Nowym Jorku, a podczas naszej przygody odwiedzimy m.in. Stambuł, Watykan czy Phoenix.
Po raz pierwszy gra nie została stworzona bezpośrednio przez Revolution Software, tylko przez zewnętrzne studio Sumo Digital. Na szczęście Brytyjczycy z Revolution odpowiedzialni są za scenariusz, do którego pisania zasiadła praktycznie ta sama ekipa, która robiła to 10 lat wcześniej przy okazji pierwszej gry z serii. Nad całością czuwa zaś ojciec Broken Sworda - Charles Cecil. Nowy developer nie zdecydował się wprowadzić żadnych drastycznych zmian – wręcz przeciwnie. O ile w trzeciej części, najwygodniej sterowało się padem lub klawiaturą, to w czwartej odsłonie gracz ma wybór między sterowaniem klawiaturą, a tradycyjnym, dobrze znanym z przygodówek sterowaniem za pomocą myszy (point & click). Po raz kolejny głos Georgowi Stobbartowi podłożył Rolf Saxon, a za muzykę odpowiada Ben McCullough, twórca ścieżki dźwiękowej w trzeciej części. Za generowanie trójwymiarowej grafiki odpowiada autorski silnik Sumo, natomiast szkieletem gry jest engine użyty w Broken Sword: The Sleeping Dragon.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.6 GB HDD
OPIS GRY: TRAINZ CLASSICS (polska wersja) - to czwarta już odsłona symulatorów kolei, które tworzone są nieprzerwanie od 2001 roku przez australijską firmę Auran Games. W Classics twórcy postarali się przede wszystkim usprawnić sterowanie grą i uczynili je bardziej intuicyjnym i prostszym. Wszystko po to, aby również nowi w temacie gracze mogli dobrze się bawić.
Trainz Classics oferuje nowe linie kolejowe, po których możemy się poruszać. Kilka z nich zostało odwzorowanych na podstawie rzeczywistych odpowiedników (dla przykładu, trasy w Australii, USA, czy Wielkiej Brytanii), ale znalazło się również miejsce dla fikcyjnych linii (np. w Metropolis), gdzie autorzy mogli wykazać się swoją pomysłowością. Trasy tradycyjnie są dłuższe i posiadają bardziej skomplikowaną strukturę niż w poprzednich częściach.
Gra została dużo lepiej zoptymalizowana, aby nie była tak „mocożerna” jak poprzednie części. Przy okazji postarano się, by grafika była jak najbardziej realistyczna. Ulepszono animacje postaci, usprawniono nieco fizykę, dodano nowe detale do otoczenia tras, a widok z kabiny jeszcze bardziej zyskał na atrakcyjności.
Rozbudowano również opcje sieciowe. Gracze mają możliwość ściągać nowe trasy, a także swobodnie wymieniać się elementami gry, które mogą tworzyć w specjalnym edytorze. Oczywiście wspomniany wyżej edytor także poprawiono od czasów poprzednich części i bez wątpienia mamy tu do czynienia z najbardziej rozbudowanym narzędziem tego typu w symulatorach kolejowych wydanych do 2007 roku.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza)
OPIS GRY: RUSH FOR BERLIN (polska wersja) - to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego (RTS), za której przygotowanie odpowiadają programiści uznanego studia developerskiego Stormregion (twórcy S.W.I.N.E. oraz popularnej serii Codename: Panzers). Jak wskazuje nazwa, akcja programu rozgrywa się w schyłkowym okresie II Wojny Światowej (lata 1[zasłonięte]944-19).
Gracze wcielają się albo w dowódcę wojsk zachodnich Aliantów (USA, Wielka Brytania, Francja), albo kierują poczynaniami oddziałów rosyjskiej Armii Czerwonej. Celem działań obu stron jest zajęcie Berlina, stolicy Trzeciej Rzeszy. Nie od razu jednak walki rozpoczynają się na ulicach wspomnianego miasta. Wcześniej, grający muszą wykonać szereg różnorodnych zadań, w pewien sposób „otwierających” im drogę do Berlina, dopiero później zajmują się faktycznym zdobywaniem stolicy Niemiec.
Rozgrywka w sporym stopniu przypomina takie produkcje jak Codename: Panzers, czy Soldiers: Heroes of World War II. Uwaga osób siedzących przed monitorami koncentrowana jest głównie na działaniach militarnych. Nie sposób dopatrzeć się tutaj elementów ekonomicznych znanych z innych RTS-ów, w stylu chociażby kolekcjonowania surowców czy budowy baz. Do dyspozycji graczy oddano wiele typów jednostek (inne dla każdej z walczących stron; od piechoty do oddziałów zmechanizowanych w stylu czołgów, dział samobieżnych, etc.). Poszczególne misje oparte są na faktach historycznych, chociaż można je poprowadzić w inny sposób, niż ten, znany z kart podręczników.
Oprawę graficzną wykonano w pełnym trójwymiarze (dowolna rotacja kamery). Autorzy przywiązali sporo uwagi do szczegółowego wykonania wszystkich modeli pojazdów, płynnej animacji rozgrywki, bardzo dobrze wypada też środowisko, w jakim prowadzone są walki (większość elementów otoczenia ulega zniszczeniu).
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.7 GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D z 32MB pamięci
GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA:
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
|
PaneleAllegro.pl
|
|
|
|
|