Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza...[nowa]

24-01-2012, 4:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 32.10 zł      Aktualna cena: 32.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001224759
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 15-01-2012 10:07:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Marek Mazur, Mariusz Kolczyński

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8359-902-7
  • liczba stron: 346
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Wydanie: pierwsze

    Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa