Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRIGHT MARKETING FOR SMALL BUSINESS (STARTUPS)

22-05-2014, 4:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 103.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174510129
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 04:33:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50349, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33262, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81848, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37302, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45856, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50349, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33262, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81848, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37302, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45856

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Bright Marketing for Small Business (Startups)

BRIGHT MARKETING FOR SMALL BUSINESS (STARTUPS)

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Craven
Language: English
Publisher: Crimson Publishing
Publication Date: 3 Jun 2011
Dimensions: 21.4 x 6.2 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 176
Condition: NEW
Product_ID: 1D545D5622

 

 

Look at your business through the eyes of your customer. Why should people bother to buy from you when they can buy from the competition? How can your marketing reach out to your customers? And what makes your business different from the rest? As a small business owner these are questions you will have to be able to answer confidently and assertively to make your business a success. You probably won't be the person marketing the product, but you are the person who best understands your business and your sales proposition and you need to ensure your marketing activity is aligned to your business plan. Bright Marketing for Small Business understands this and gives company owners and directors confidence to implement a hooked up marketing plan from research to sales. Author Robert Craven helps you pinpoint: * Who you want to be communicating with (your target audience) * What method of communication is most suitable (email, letter, phone call, Twitter?) * What your message should be (your sales proposition) Remember, in today's increasingly competitive marketplaces, people have a choice. They can buy from the 'me too' mediocrity or they can buy from the market leaders.Whether you trade locally, regionally, nationally or internationally, Bright Marketing for Small Business helps you look at your business through the eyes of your customer and put yourself ahead of the competition. Robert Craven has an extensive and practical experience of business marketing and currently the managing director of the Directors' Centre, Robert writes in an informal style which makes Bright Marketing both practical and inspiring.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GROW YOUR SERVICE FIRM Robert Craven

 THE ULTIMATE SMALL BUSINESS MARKETING BOOK Blick

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 CUSTOMER IS KING: HOW TO EXCEED THEIR EXPECTATIONS

 KICK-START YOUR BUSINESS Robert Craven

 DOUBLE YOUR BUSINESS Lee Duncan