Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bravely Default: Flying Fairy 3DS ideał

18-11-2014, 12:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik AlexPP
numer aukcji: 4789020307
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 32   
Koniec: 18-11-2014, 12:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wersja: 3x Angielska - pudełko, książeczki i gra wszystko po angielsku.

Stan: idealny - jak to kartridż, nie ma się co porysować. Pudełko i książeczki również w idealnym stanie.

Kod pin: niewykorzystany!

Bravely Default: Flying Fairy jest tradycyjnym przedstawicielem gatunku gier jRPG. Tytuł powstał w jednym ze studiów deweloperskich Square Enix, a nad jego produkcją czuwali Tomoya Asano, Akihiko Yoshida, a także szereg innych twórców, którzy do tej pory nie współpracowali z japońskim gigantem. Asano jak producent pracował między innymi nad grami przeznaczonymi na konsolę Nintendo DS, takimi jak Final Fantasy III oraz Final Fantasy IV, Final Fantasy: The 4 Heroes of Light. Yoshida z kolei jest projektantem postaci i grafikiem, którego szybko rozpoznawalny styl mogliśmy zobaczyć w grach, takich jak Vagrant StoryTactics Ogre: Let US Cling Together, Final Fantasy XII czy Final Fantasy Tactics.

Projektanci gry chcieli by ich dzieło jak najbardziej przypominało i oddawało klimat klasycznych japońskich gier RPG, które ukazywały się pierwszej połowie lat 90. Widać to zarówno w projektach postaci, jak i podejściu do tworzenia świata i mechaniki walki. Odwiedzane w czasie gry lokacje, są dwuwymiarowymi grafikami po których poruszają się trójwymiarowe model postaci. Ręcznie rysowane tła są animowane, zmieniając się wraz porami dnia i stworzone z wielu warstw, które dają wrażenie głębi, wzmacniane jeszcze przez tryb 3D, wspierany przez konsolę 3DS. Po obszernym podróżujemy korzystając z mapy świata. Walka odbywa się w trybie turowym na trójwymiarowych arenach. Spotkania z przeciwnikami są losowe i nie widzimy ich bezpośrednio przed bitwą. Postacie rozwijamy przypisując im rożne specjalizacje, system ten działa podobnie jak w grze Final Fantasy V.