Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRANDSIMPLE Allen Adamson

25-10-2014, 10:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640743816
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 10:58:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92983, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39849, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71666, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52923, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24290, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92983, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39849, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71666, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52923, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24290

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brandsimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed

BRANDSIMPLE Allen Adamson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Allen P. Adamson
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 9 Oct 2007
Dimensions: 15.6 x 1.7 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 14AC9D4905

 

 

In an era of mixed media messages, in which brands are extended to the breaking point and complex marketing theories compete for attention, it is more difficult than ever to create effective brands. Allen Adamson offers a refreshingly simple solution: Bring back the basics of good branding and ensure success. Build a brand on a good idea that you test. Make sure the design and message of your brand fits the brand's true meaning, and stay away from unnecessary and complicated strategies. Drawing on his years of experience working with some of the world's top brands, from GE to IBM, Adamson shows how to communicate with customers and make your brand resonate. He also gives a behind-the-scenes look at his work with traditional names like Maxwell House as well as newcomers like JetBlue and iPod, explaining what they do right--and wrong.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 THINKING, FAST AND SLOW Daniel Kahneman

 EATING THE BIG FISH Adam Morgan

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

 THE BRAND GAP Marty Neumeier