Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRANDCHILD Martin Lindstrom

26-10-2014, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 165.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643353771
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:18:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18046, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97749, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94428, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12739, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83516, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18046, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97749, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94428, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12739, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83516

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

BRANDCHILD Martin Lindstrom

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martin Lindstrom
Language: English
Publisher: Kogan Page
Publication Date: 13 Oct 2004
Dimensions: 15.6 x 1.8 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A74944B840

 

 

Praise and Reviews ''This is a must read book...Lindstrom provides fascinating stories taking you into the mental and emotional life of this new generation...'' - Philip Kotler, S C Johnson & Sons Distinguished Professor of International Marketing, Northwestern University, Kellogg School of Management ''BRANDchild will be a valuable addition to our industry's literature.'' - Lester Wunderman, Chairman Emeritus and founder of Wunderman Cato Johnson ''Lindstrom's fascinating tour-de-force may have you staying awake for 60 hours in order to mine the kids-focused marketing wisdom.'' - Stann Rapp, MRM Partners Worldwide and co-founder of Rapp Collins Tweens (8- to 14-year-olds) are an increasingly powerful and smart consumer group that spent $300 billion across the globe last year and influenced another $350 billion spend through their parents. Based on the world's most extensive study of tween attitudes and behaviours, and now available in paperback, BRANDchild is the first book to look in-depth at the phenomena behind global kids and their relationships with brands.Conducted by Millward Brown, the leading global market research agency, the BRANDchild survey involved several thousand kids from more than 70 cities in 14 countries (throughout Europe, Asia, the United States and South America). Several renowned experts share their unique views on kids' trends and fascinating marketing techniques. Packed with practical advice on how to create kids' brands, including more than 50 previously unpublished case studies, BRANDchild proposes innovative ways of marketing to this young audience.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONSUMER KIDS Ed Mayo and Agnes Nairn

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 BORN TO BUY: THE COMMERCIALISED CHILD AND... Schor

 THE MATERIAL CHILD David Buckingham

 BRANDWASHED Martin Lindstrom

 BRAND SENSE Martin Lindstrom