Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Brand sense, Martin Lindstrom, poszukiwany unikat

24-01-2012, 5:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 157 zł     
Użytkownik MaSmyk
numer aukcji: 2050803650
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 12   
Koniec: 16-01-2012 13:32:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jedyna książka o marketingu wszystkich zmysłów.

Rewelacyjnie napisana. Perełka wśród książek o marketingu i brandingu.

Unikat. Nie do zdobycia.

Polecam.

Autor: Martin Lindstrom
Tytuł: Brand sense. Marka pięciu zmysłów.
Wydawnictwo: OnePress, 2009
Stron: 284

Cena rynkowa: brak = unikat, nakład wyczerpany, książka niedostępna
 
Moja cena: tylko 157 zł.

Stan bdb- (lekko zabrudzona okładka. kilka podkreśleń żółtym markerem w tekście)

Opis książki:

Tchnij życie w swoją markę!

    Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
    Kolejny krok w ewolucji marki
    Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców
    Branding -- ujęcie holistyczne

    Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów -- wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu
    Charlie Bell,
    dyrektor generalny i prezes McDonald"s Corporation

    Martin Lindstrom ma prawdziwy talent do tworzenia wielkich koncepcji. W swojej nowej książce przedstawia innowacyjne rozwiązania, posługując się przy tym autentycznymi przykładami działań podejmowanych przez firmy z całego świata. Niniejsza książka pokazuje świat brandingu w zupełnie nowym świetle
    Alex Hungate,
    dyrektor ds. marketingu, Reuters Group

    Książka ta dostarcza mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie własnej marki
    Philip Kotler, z przedmowy

    Jedynym źródłem i kryterium poznania rzeczywistości są zmysły
    Protagoras z Abdery

Zwykły marketing się kończy. Książki na jego temat sprzedają się średnio, a każdy w firmie uważa się za fachowca w zakresie prowadzenia promocji. Klienci uodpornili się już na reklamy telewizyjne i akcje przeprowadzane w hipermarketach. W dodatku co roku na sklepowych półkach pojawia się kilka tysięcy nowych marek, które trzeba jakoś przedstawić konsumentom. Specjaliści ds. marketingu stają na głowie, żeby przykuć ich uwagę.

Marki tracą swoją moc przyciągania, ponieważ są do siebie łudząco podobne -- i w swoich funkcjach, i w sposobie komunikacji. Większość z nich funkcjonuje na płaszczyźnie 2D, odwołując się jedynie do dwóch zmysłów - wzroku i słuchu (powtarzanego do znudzenia jednego przekazu). Tymczasem człowiek działa najskuteczniej i jest najbardziej otwarty na bodźce zewnętrzne, kiedy sygnał dociera do niego wszystkimi pięcioma ścieżkami. Wyniki badań dowodzą, że aż 75% naszych emocji stymulowanych jest przez dobiegające do nas zapachy.

Sensualność jest przedłużeniem naszej pamięci i odwołuje się bezpośrednio do naszych emocji. Wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów okazało się niezwykle skutecznym sposobem przekonywania ludzi do rytuałów związanych z wiarą. Przypomnij sobie tylko to migotanie świec, zapach kadzidła, płynące z chóru hymny pochwalne, ceremoniał, uroczyste stroje, a nawet specjalne potrawy. Religie to najlepiej zarządzane marki!
Aby wprowadzić swoją markę w kolejne dziesięciolecie XXI wieku, musisz stworzyć dla niej zupełnie nowy fundament -- coś w rodzaju Brand 2.0:

    Rozbij Swoją Markę - tworzenie rozpoznawalnej linii, nawet bez użycia logo.
    Rytuały marki - wykorzystanie doświadczeń religijnych w marketingu.
    Budowanie Marki Sensorycznej - tworzenie trwałej więzi z konsumentem.
    Od dwumiarowego do pięciowymiarowego kreowania marki - wykorzystanie wszystkich pięciu zmysłów.

Najlepsza książka na temat brandingu zmysłowego, jaka kiedykolwiek ukazała się na rynku!

Spis treści:

Przedmowa (9)
1. Branding nieustannie ewoluuje (11)
2. Niektórym firmom się udaje (19)
3. Rozbicie marki (55)
4. Od brandingu 2D do brandingu 5D (87)
5. Stymulacja, wzmocnienie i budowanie więzi - kształtowanie marki zmysłowej (129)
6. Badania zmysłowe (173)
7. Religia marki - wnioski (205)
8. Branding - ujęcie holistyczne (241)
Projekt badawczy (263)
Kilka słów od badacza (267)
Podziękowania (271)
Skorowidz (275)
O autorze (285)


Zachęcam do zaglądnięcia na inne moje aukcje książkowe. Obecnie wyprzedaję sporo unikalnych i ciekawych książek, poradników, albumów, słowników z takich dziedzin jak religia, biznes, własna firma, ekonomia, literatura piękna, literaturoznawstwo, języki obce.

W przypadku zakupu większej ilości książek - jedna stała, łączna opłata za wysyłkę 10 zł za wszystkie zamówione książki, bez względu na ich ilość i wielkość.