Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND PORTFOLIO STRATEGY David Aaker

25-10-2014, 22:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643225823
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 22:55:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64758, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44355, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09686, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02655, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32493, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64758, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44355, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09686, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02655, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32493

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage and Clarity

BRAND PORTFOLIO STRATEGY David Aaker

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David A. Aaker
Language: English
Publisher: Simon & Schuster Ltd
Publication Date: 17 May 2004
Dimensions: 15.3 x 2.5 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A74CB49380

 

 

With the explosion of brands in today's marketplace, a mastery of brand management has become essential to successful business strategy. Faced with an increasingly complex landscape of multiple products, global reach, and dynamic markets, many companies don't know how to make the tough choices necessary to avoid the disorganized proliferation of brands and sub-brands that don't project a clear identity. Now, for the first time, David Aaker defines the structure and scope of the brand portfolio strategy firms must put in place to get the most from their brands. Cited as '' the most called-upon expert on branding in the United States'' by Advertising Week, Aaker shares tools and concepts for creating a well-articulated brand structure that supports strategy - replaces waste with synergy, confusion with clarity, and missed opportunities with leveraged assets.He shows how to: Keep brands relevant Energize and differentiate brands Grow by leveraging brand assets Participate in value and premium niches Filled with fresh case studies and examples form brand portfolio strategy pioneers - such as Coke, Citibank, Sony, Hewlett-Packard, Visa and Volvo - this book is a crucial addition to the literature.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BRAND LEADERSHIP David Aaker

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 BRAND RELEVANCE: MAKING COMPETITORS IRRELEVANT

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 THE NEW STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Kapferer

 MANAGING BRAND EQUITY