Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND PLANNING FOR THE PHARMACEUTICAL INDUSTRY

11-03-2015, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 686.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076411115
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 18:53:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85359, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16422, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32746, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60852, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89389, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85359, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16422, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32746, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60852, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89389

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand Planning for the Pharmaceutical Industry

BRAND PLANNING FOR THE PHARMACEUTICAL INDUSTRY

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nigel MacLennan
Language: English
Publisher: Gower Publishing Ltd
Publication Date: 5 July 2004
Dimensions: 21 x 29.7 cm
Format: Paperback
Pages: 160
Condition: NEW
Product_ID: A566AD5208

 

 

Provides a step-by-step guide to brand planning, focusing solely on the pharmaceutical industry. Shows how branding can be integrated into Shows how branding can be integrated into the early stages of the commercialization process for new products, both in theory and in the real world.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.