Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND MANAGEMENT: THEORY AND PRACTICE Heding

26-10-2014, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 255.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643402374
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:21:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59071, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38991, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41888, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00087, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59071, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38991, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41888, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00087, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54432

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand Management: Theory and Practice

BRAND MANAGEMENT: THEORY AND PRACTICE Heding

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 22 Dec 2008
Dimensions: 15.6 x 1.5 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A41544C27X

 

 

For over two decades, it has been argued that the brand is an important value creator and should therefore be a top management priority. However, the definition of what a brand is remains elusive. This comprehensive textbook presents the reader with an exhaustive analysis of the scientific and paradigmatic approaches to the nature of brand as it has developed over the last twenty years. Taking a multi-disciplinary approach and offering an exhaustive analysis of brand research literature, it delivers a thorough understanding of the managerial implications of these different approaches to the management of the brand. ''Brand Mangement: Research, Theory and Practice'' fills a gap in the market, providing an understanding of how the nature of brand and the idea of the consumer differ in these approaches and offers in-depth insight into the opening question of almost every brand management course: 'What is a brand?'

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 FOUNDATIONS OF STRATEGY Grant, Jordan

 THE NEW STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Kapferer

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 STRATEGIC MANAGEMENT IN THE INNOVATION ECONOMY