Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND MANAGEMENT Dr Rik Riezebos

26-10-2014, 1:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 400.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643424766
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:55:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38360, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38509, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11012, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36550, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50486, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38360, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38509, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11012, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36550, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50486

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand Management

BRAND MANAGEMENT Dr Rik Riezebos

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dr Rik Riezebos
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 2 Sep 2002
Dimensions: 24.4 x 18.8 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: AB7C655051

 

 

Since the 1980s, brands and the management of brands have attracted an enormous amount of interest. Companies became acutely aware of how their brand image could mean the difference between success and failure. Brand Management: A theoretical and practical approach gives insight into this phenomenon, moving from the history of the brand to how to develop, manage and protect brands. Brand Management: A theoretical and practical approach takes a decision-making approach to the subject, structured around the decisions a brand or product manager would face when considering their own brand strategy, covering topics such as design, judicial protection, adverse publicity and financial-brand valuation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BRAND LEADERSHIP David Aaker

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 MARKETING COMMUNICATIONS PR Smith, Ze Zook

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED APPROACH Malhotra

 INNOVATION MANAGEMENT AND NEW PRODUCT DEVELOPMENT

 RETAILING Tony Kent, Dr Ogenyi Omar