Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND CHILD - Martin Lindstrom

28-01-2012, 2:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 15 zł      Aktualna cena: 15 zł     
Użytkownik babooshka76
numer aukcji: 2023009183
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 25-01-2012 11:51:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BRAND CHILD
Remarkable insights into the minds of today's global kids and their relationships with brands


Autor: Martin Lindstrom
Wydawnictwo:
Liczba stron: 320
Stan książki: db /wyrwana strona przedtytulowea i tytulowa, za danymi poprzedniego wlasciciela

Jeśli WYSYŁKA: Koszt przesyłki 8 zł. List polecony. Wysyłka max 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie
Jeśli ODBIÓR osobisty - Saska Kępa, ul. Afrykańska.

UWAGA! ODBIORY OSOBISTE WYŁĄCZNIE PO UPRZEDNIEJ WPŁACIE NA KONTO. PROWADZĘ DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ, KORZYSTAM ZE ZWOLNIENIA Z KASY FISKALNEJ - WSZYSTKIE WPŁYWY Z AUKCJI MUSZA SIĘ ZNALEŹĆ NA MOIM FIRMOWYM KONCIE! NIE MOGĘ PRZYJĄĆ GOTÓWKI.

W jezyku angielskim

Tweens (8- to 14-year-olds) comprise a new type of audience. An increasingly powerful and smart consumer group, they spent US$300 billion but influenced an astounding US$1.88 trillion spent across the globe last year. They are different from previous generations in every way. They are more likely to have a friend on the other side of the world than in their own street, they think the TV remote is broken when they can't find the cursor on the screen, they drop from existence when the battery in their cell phone is flat, and they know current brand images better than any advertising expert. Based on the world's most extensive study of tween attitudes and behaviors ever conducted, 'BRANDChild' is the first book to look in-depth at the phenomena behind global kids and their relationships with brands. Conducted by Millward Brown, the leading global market research agency, the BRANDchild survey involved several thousand kids from more than 70 cities in 15 countries (throughout Europe, Asia, the United States and South America). Several renowned experts including best-selling author Patricia B. Seybold ('Customers.com') share their unique views on kids' trends and fascinating marketing techniques. 'BRANDChild' summarizes this research, as well as decades of experience from a variety of other sources on how to market to kids. It looks at their life priorities, hopes and dreams and reveals the true drivers of kids' trends by analyzing teen-minority groups, communities and clubs. Packed with practical advice on how to create kids' brands, including more than 50 previously unpublished case studies, 'BRANDchild' proposes new innovative ways of marketing to this young audience. It is requiredreading for anyone wanting a fresh insight into this increasingly influential and demanding consumer group.

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu


BRAND CHILD - Martin Lindstrom