Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND ATLAS: BRANDING INTELLIGENCE MADE VISIBLE

17-02-2014, 6:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 130.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894959009
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 06:18:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25205, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26261, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18218, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05771, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04334, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25205, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26261, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18218, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05771, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04334

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand Atlas: Branding Intelligence Made Visible

BRAND ATLAS: BRANDING INTELLIGENCE MADE VISIBLE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alina Wheeler, Joel Katz
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 1 April 2011
Dimensions: 1.6 x 16.5 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 144
Condition: NEW
Product_ID: A47A4CC426

 

 

"Carrying through Alina Wheeler′s trademark of beautiful layout and design, the book takes you on a journey through just about every important element of branding you could think of, from passion to positioning." —The Influential Marketing Blog (May 2011) A company′s brand is its most valuable asset. Wheeler takes the most seminal tools used by a wide variety of thought leaders and practitioners and makes the information understandable, visible, relevant, exportable and applicable. With her best–selling debut book, Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best–Seller, Spotlight 1/23/2011), now in its third edition, Alina Wheeler reinvented the marketing textbook using a straightforward style to help demystify the branding process. This new offering from Wheeler, Brand Atlas , builds on this user–friendly approach to aggregate and simplify the science behind branding with a unique visual teaching method suited for time–crunched professionals. Brand Atlas follows the recent YouTube–iPhone–Pecha Kucha era trend toward fast–paced visual instruction by neglecting needless jargon and combining vivid, full–color images and easy–to–follow diagrams to break down branding principles into basic step–by–step concepts that can be immediately applied. This handy reference: Speaks to a broad range of stakeholders in the branding process—from CEOs to designers to brand managers Provides tools to integrate brand throughout the entire customer experience, build relationships based on brand, measure a brand′s value, and define a brand strategy Contains essential information illustrated through the use of diagrams With diagrams designed by Joel Katz, an internationally known information designer and a global authority on the visualization of complex information, Brand Atlas is a compact, no–nonsense guide that shows how tactical innovation in the design process is crucial to building brand assets.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 HOW TO RUN A GREAT WORKSHOP Nikki Highmore Sims

 LOGO DESIGN LOVE David Airey

 BRAND AID Brad Vanauken