Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bramka 8xVOIP,8LW,nagrywanie,funkcje centrali,fv

03-02-2014, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 090 zł     
Użytkownik _SLOMA
numer aukcji: 3913862395
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-02-2014 00:38:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest wielokanałowa bramka IP-PBX, polskiej produkcji, która łączy w sobie funkcje: wielokanałowej bramki VoIP, rejestratora rozmów i centrali telefonicznej. Proponowana konfiguracja to: 8 linii VoIP/8 linii wewnętrznych/system nagrywania rozmów.

URZĄDZENIE DO SAMODZIELNEGO MONTAŻU


Sprzęt jest nowy, 24 miesiące gwarancji.

"KUP TERAZ" to cena brutto za konfigurację: 8 linii VoIP/8 linii wewnętrznych/system nagrywania rozmów.
Wersja Mx, z wbudowanym czytnikiem CompactFlash. Możliwości i funkcje jak w opisie poniżej.

Uwaga !!!
Jeśli interesuje Cię inna konfiguracja, napisz, a wystawimy aukcję dla Ciebie.


Ze względu na różnorodność konfiguracji, termin realizacji zamówienia może potrwać kilka dni.

INTRA IP-PBX dostępne są w wersjach:
1. IP-PBX Mx - mała, budowa modułowa o pojemności do 12 portów telefonicznych (możliwość wbudowania portów dla tradycyjnych linii miejskich analogowych) + 8-kanałowa bramka Voip, + wbudowany czytnik CompactFlash.
2. IP-PBX Sx - większa, budowa modułowa o pojemności do 48 portów telefonicznych (dająca możliwość podłączenia od 2 do 16 linii miejskich + porty wewnętrzne). Czytnik CompactFlash i 20-kanałowa bramka Voip w standardzie.
(czytnik CompactFlash umożliwia wykorzystanie katry pamięci CompactFlash do zapisu rozmów, kiedy komputer z bazą danych jest wyłączony).


Urządzenie pozwala, oczywiście poza zwykłymi funkcjami rozmównymi, na wykorzystanie funkcjonalności centrali telefonicznej i wbudowanie portów dla tradycyjnych linii telefonicznych.
Oznacza to, że dla wszystkich linii działają wszystkie funkcje centrali takie jak: zapowiedź DISA, infolinia, prezentacja numeru (CLIP), nagrywanie rozmów, przekazywanie rozmów, przekierowanie, VoiceEmail i inne.
Sprawdza się wszędzie tam gdzie mamy kłopot z pozyskaniem kolejnych linii telefonicznych, ale mamy dostęp internetu, lub poprostu chcemy oszczędzić na kosztach rozmów telefonicznych.
Wbudowana bramka VOIP obsługująca protokół SIP, pozwala na zdefiniowanie w zależności od wersji do 8 numerów (w mniejszej centrali, wersja Mx) lub do 20 numerów telefonii internetowej (w większej centrali, wersja Sx).
Telefonia internetowa rozwija się bardzo dynamicznie, jest bardziej dostępna i przede wszystkim sporo tańsza od linii tradycyjnych.

Oto przykładowe podłączenie urządzenia INTRA IP-PBX z zastosowaniem linii VoIP i linii tradycyjnych:
asd



OPIS:

Urządzenie ma wbudowaną kartę sieciową, a zarządzanie odbywa się poprzez komputer i załączone oprogramowanie.
Posiada stały adres IP lub przypisywany z DHCP.
Współpracuje ze zwykłymi aparatami telefonicznymi z wybieranem tonowym, nie wymaga telefonów systemowych !
Może obsługiwać analogowe linie telefoniczne (nie wspólpracuje z liniami ISDN, chyba, że terminal ISDN ma wyjścia analogowe).

Do gniazd linii miejskich i portów wewnętrznych zastosowanie mają wtyki RJ11.

Dzięki współpracy z naszym bramofonem, urządzenie nadaje się do zastosowania zarówno w firmie jaki i w domu.
Wygoda jaką daje możliwość rozmawiania i otwierania furtki z dowolnego aparatu telefonicznego (również bezprzewodowego) podłączonego
do centrali, sprawdza się w wielu przypadkach. Przykładowo mieszkając w domku jednorodzinnym i bawiąc się z dziećmi w ogrodzie za domem,
nie ma ryzyka że nie usłyszymy dzwonka z bramofonu i nie ma konieczności biegać do słuchawki domofonowej wiszącej w przedpokoju.
Wszystkie te funkcje przejmuje w tym przypadku słuchawka telefonu np.bezprzewodowego. A wychodząc z domu możemy włączyć przekaz połączeń
z bramofonu na mumer zewnętrzny np. na telefon komórkowy
Więcej na temat domofonu opisujemy dalej.

Zastosowanie nowych technologii zaowocowało znaczną miniaturyzacją sprzętu i możliwością zastosowania obudowy typu Rack 10" (1U i 2U).
Daje to możliwość przygotowania różnych konfiguracji linii miejskich i wewnętrznych.
I tak w obudowie małej (10", 1U) mamy do 12 portów, a w większej obudowie (10", 2U") do 48 portów.
Wymiary:
obudowa 12-portowa: 217 x 40 x 125 mm
obudowa 48-portowa: 217 x 85 x 235 mm

asd

Urządzenie jest zintegrowanym, modułowym rozwiązaniem systemowym łączącym w sobie funkcje wielu urządzeń, które często oferowane są jako oddzielne produkty i posiada:

  • kartę sieciową 10/100Mb Fast Ethernet, która stanowi podstawę i standardowe wyposażenie centrali,
  • 8 lub 20 kanałowa bramka VoIP (SIP), IP-DISA, IP-DDI, IP-Infolinia czy Voicemaile,
  • funkcje centrali cyfrowej (m.in. DISA, Infolinia, Billing, Taryfikacja także połączeń wewnętrznych, pełny CLIP- także po VoIP),
  • do 16 minut na zapowiedzi słowne (DISA,infolinia),
  • do 256 bloków INFOLINII,
  • odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych,również VoIP,
  • moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych,
  • moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy),
  • pełny pakiet oprogramowania bez ograniczenia liczby stanowisk,
  • system nagrywania rozmów wraz z podsłuchem ON-LINE, również rozmów wewnętrznych,
  • obsługę kart pamięci CompactFlash z systemem nagrywania treści rozmów telefonicznych,
  • 3 grupy linii miejskich,
  • limity czasowe dla linii miejskich,
  • do 40 kont SMTP - Voicemaile,
  • możliwość podłączenia do 8 bramofonów i radiowęzłów.


Możliwości:

  • wybieranie tonowe na liniach zewnętrznych i wewnętrznych
  • połączenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz z grupą abonentów wewnętrznych dla każdego użytkownika wewnętrznego
  • różna sygnalizacja przychodzących rozmów zewnętrznych, wewnętrznych i z bramofonu
  • odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty wewnętrzne
  • przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
  • przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych aparatów niż z zaprogramowanych na odbiór
  • rezerwa przyjmowania rozmów zewnętrznych przez aparat wewnętrzny inny niż zaprogramowany na ich odbieranie
  • ADR – Automatyczna dystrybucja ruchu dla połączeń przychodzących
  • zamawianie połączenia z zajętą linią miejską, linią wewnętrzną lub grupą
  • Zapowiedź powitalna DISA
  • Infolinia – menu głosowe
  • nawiązywanie drugiego połączenia zewnętrznego podczas prowadzonej już rozmowy zewnętrznej
  • połączenia konsultacyjne z numerem wewnętrznym podczas rozmowy z abonentem zewnętrznym
  • „redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
  • „nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
  • „gorąca linia” - natychmiastowa
  • numery skrócone globalne dla całej centrali
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmów na inny numer wewnętrzny
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmowy na numer zewnętrzny
  • dowolna melodyjka na podtrzymaniu rozmowy zewnętrznej i wewnętrznej
  • CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta na telefony wewnętrzne oraz na CTL w komputerze
  • 4 profile czasowe pracy
  • DISA - dostępne 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)
  • DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) - pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do centrali abonenta wiadomości a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do zadeklarowanej e-mailowej skrzynki pocztowej.
  • Infolinia (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja ścieżki połączeń; również z VoiceEmail
  • Rejestr rozmów wychodzących i przychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer jaki wybrano, czas rozmowy, data i godzina, numer wewnętrzny przyjmujący lub wykonujący połączenie)
  • Rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
  • Bufor rozmów o wielkości do 10 000 zdarzeń a w sieci do 100.000.000 połączeń
  • Możliwość modyfikacji przez użytkownika melodyjki na podtrzymaniu rozmowy "hold" z plików .wav jak i MIDI
  • Wbudowana bramka VoIP z protokołem SIP, pozwalająca na zdefiniowanie, w zależności od wersji, nawet do 20 numerów telefoni internetowej.
  • Współpraca z programem Softphone czy PC-Phone zainstalowanym na dowolnym komputerze PC sieci lokalnej czy Internecie i stanowiącym dodatkowy telefon wewnętrzny centrali IP-PBX (z dowolnego telefonu centrali można zadzwonić wybierając numer wewnętrzny PC-Phona czyli na dowolny komputer PC ze słuchawkami lub telefonem z USB).
  • Nagrywanie rozmów telefonicznych.


Dane techniczne bramki VoIP:

  • standard według normy RFC 3621 SIP 2.0
  • generowanie ciszy (CNG - Comfort Noise Generation)
  • detekcja mowy (VAD - Voice Activity Detection)
  • usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 96ms
  • dynamiczny bufor do usuwania efektu Jitter
  • regulowany poziom głośności toru nadawczego i odbiorczego do 12dB
  • przesyłanie DTMF - in-band, out-of-band (SIP Info lub RFC 2833 RTP)
  • detekcja i generacja odwrócenia polaryzacji
  • detekcja i generacja CallerID
  • wyświetlanie CallerID (FSK)
  • Oprócz G711,GSM czy G729 jest również codec iLBC i speex.


System bramofonu i videobramofonu (bramofon i videobramofon nie stanowią wyposażenia centrali).

System bramofonu lub videobramofonu jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych i umożliwia:

  • podłączenie jedno, dwu lub cztero przyciskowej kasety rozmownej do jednego portu wewnętrznego
  • otwieranie zamka drzwi wejściowych z dowolnego aparatu - także bezprzewodowego - podłączonego do centrali
  • kontakt z obszarem przed bramofonem i jego podsłuch
  • przekazywanie odebranych rozmów z bramofonu do innych aparatów
  • „bramofon komórkowy” czyli przekazywanie wywołań z bramofonu na inną linię telefoniczną np. telefon komórkowy lub stacjonarny
  • możliwość pozostawiania informacji z bramofonu/videobramofonu na podłączonej do centralki automatycznej sekretarce
  • rozległa obserwacja obszaru wokół videobramofonu i identyfikacja osób stojących przed furtką (drzwiami) dzięki wbudowanej
    monochromatycznej lub kolorowej kamerze szerokokątnej
  • odbiór obrazu z kamery videobramofonu na ekranie telewizora, monitora TV przemysłowej lub komputera z wejściem AV.


System radiowęzła
Pozwala on na globalne i lokalne nagłośnienie pomieszczeń obsługiwanych przez urządzenie. Istnieje możliwość podłączenia kilku zestawów głośników obsługiwanych przez aparaty telefoniczne. Port radiowęzłowy jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych.

Do połączenia z komputerem służy gniazdo sieciowe RJ45 umieszczone na przednim panelu.
Podłączenia dokonuje się poprzez wpięcie urządzenia w istniejącą sieć LAN lub bezpośrednio pod kartę sieciową zainstalowana w komputerze PC.

Programowanie odbywa się poprzez pakiet oprogramowania działający w środowisku Windows 98SE/2000/XP/2003/Vista i składający się z programów:

  • INSTALATOR - ustawianie, w prosty sposób, konfiguracja urządzenia, konfiguracja sieciowa, obsługa bazy danych systemu, bieżąca zmiana uprawnień poszczególnych użytkowników
  • KONSOLA - pulpit sygnalizacyjny, dostępny na ekranie w każdym trybie pracy komputera w systemie Windows, obrazujący w sposób graficzny (w postaci ikon) aktualny stan linii miejskich i wewnętrznych oraz profil pracy centrali.
  • SZEF - rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, statystyki połączeń, zarządzanie kontami użytkowników.
  • ODTWARZACZ IP PBX - program służący do odsłuchu zapisanych rozmów.


Oprogramowanie centrali jest oprogramowaniem działającym w sieci komputerowej.

Sprzęt jest fabrycznie nowy i ma 24 miesiące gwarancji.

Wystawiamy faktury Vat.

"KUP TERAZ" to cena brutto za konfigurację 8 linii VoIP/8 linii wewnętrznych w wersji Mx (z wbudowanym czytnikiem CompactFlash).



Oto przykładowe zdjęcia różnych konfiguracji:

asd asd asd asd


WIĘCEJ INFORMACJI:
e-mail:
[zasłonięte]@asbilans.pl, tel. 22 [zasłonięte] 27

lub na stronie producenta: www.intra.waw.pl


Odbiór osobisty (Warszawa-Żoliborz lub Łomianki) tylko po wcześniejszym umówieniu.
Wysyłka jako paczka ubezpieczona.
Koszt wysyłki kurierem to 25,- zł (po przedpłacie na konto),
Koszt wysyłki kurierem z pobraniem to 36,- zł.

ZAPRASZAM DO ZAKUPU !

ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE !

Bramka 8xVOIP,8LW,nagrywanie,funkcje centrali,fv