Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAINFLUENCE Roger Dooley

25-10-2014, 9:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 137.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640492264
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 09:09:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32143, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50909, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88553, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81133, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60727, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32143, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50909, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88553, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81133, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60727

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing

BRAINFLUENCE Roger Dooley

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Roger Dooley
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 16 Dec 2011
Dimensions: 16.4 x 2.6 x 23.7 cm
Format: Hardcover
Pages: 286
Condition: NEW
Product_ID: 111D11C365

 

 

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order.Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers Includes ideas for small businesses and non-profits Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 NEUROMARKETING Patrick Renvoise

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 THE BUYING BRAIN A.K. Pradeep

 THE BRANDED MIND Erik Du Plessis

 BRANDWASHED Martin Lindstrom

 NEUROMARKETING HB