Sensory istotne dla percepcji zmiennym wymiarze w dwóch wymiarach (zmiana grubości etapie, podczas trwania pobytu). Materiał składa się z dziesięciu brązowymi drewnianymi belkami (najmniejsze 1x1x20 cm, największy 10x10x20 cm).
Pomoce składek
- doskonalenie umiejętności motoryczne
- koordynacja ruchów (ręka-oko ko)
- wyznaczania wielkości i wagi
- rozszerzanie słownictwa (dramat, pryzmat, strona szukaj ... sama twarz w sąsiedztwie)
- przyjęcie warunków "wąski" X "szeroki" EV. "Silny" X "cienka"
- porównanie eskalacji "wąski węższy najwęższy" / "szeroki, szerszy, najszerszy"
- przygotowanie do matematyki i geometrii (po przecinku)
Praca z narzędziem
Dywan gotowy rozwijać nieuporządkowanych poszczególnych pryzmatów. Weź największy pryzmat potěžkejte go, gładząc jego powierzchnię i umieścić go na lewej stronie dywanie (można pracować w komplecie z dwoma dywanami). Zobacz pozostałe pryzmatów i wybierz najbliższy węższy pryzmat i umieść go obok pierwszego. Zrób to samo z drugą, aż do schodów.
Pracować powoli i z pasją. Teraz ręce pieszczą się po schodach z góry na dół (harmonia ruchu). Dokładność w celu można również sprawdzić przez zastosowanie najmniejszego Prism. Zwiększona graniastosłupa po zastosowaniu jest taki sam jak w sąsiedniej szerszym graniastosłupa. Schody następnie demontować Zachęcaj dziecko do budowania próbował również. Na tym etapie nie jest konieczne narrating że dziecko będzie raczej rozproszony.
Kiedy powtórzeń pojmenovávejte poszczególne obiekty i działania (= rozwoju słownictwa), a następnie zapoznanie się z charakterystyką pryzmatów (wąskie x szeroko), a następnie sprawdzić, czy dziecko opanuje tę czynność ("daj mi największy krok", "położył się obok niego krok bliżej" "Weź prawicy najwęższy krok", itp.), a ostatnim krokiem jest do zadawania pytań ("która jest najwęższa schody", "co to jest krok", itp.)