Żywotność dłuższa o 100 % dzięki bezszczotkowej technologii silników EC.
Wysoka wydajność: do 61 otworów (6 x 50 mm) w murze (beton do testów zgodny z normą EN 60745-2-1)
na jednym tylko cyklu ładowania akumulatora (14,4 V – 4,0 Ah).
Jeszcze mocniejszy 28 Nm (miękkie wkręcanie) zwiększa zakres zastosowań (14,4 V – 4,0 Ah).
Zintegrowana funkcja wiercenia udarowego do pracy w murze (do 13 mm).
Zwarta budowa: bardzo krótka głowica (tylko 179 mm) zapewnia wygodne manewrowanie narzędziem.
Innowacyjne akumulatory CoolPack gwarantują optymalne odprowadzanie ciepła,
wydłużając żywotność nawet o 100 % (por. akumulatory litowo-jonowe bez obudowy CoolPack).
System elektronicznej ochrony ogniw ECP (Electronic Cell Protection)
chroni akumulator przed przeciążeniem, przegrzaniem i całkowitym rozładowaniem ogniw.
System elektronicznej ochrony silnika EMP (Electronic Motor Protection)
chroni silnik przed przeciążeniem, gwarantując urządzeniu długą żywotność.
Uchwyt wiertarski 13 mm z systemem Auto-Lock.
Wbudowana lampka LED z funkcją oświetlenia asekuracyjnego podczas pracy w ciemnych zakamarkach.
Wymienne różnokolorowe klipsy dla łatwego oznaczania i łatwego rozpoznawania urządzeń.
Zdejmowany uchwyt na końcówki wkręcające umożliwiający łatwy transport i przechowywanie końcówek przy narzędziu.
Praktyczny klips pozwala wygodnie zawiesić narzędzie na pasku lub na drabinie.
Hamulec silnika zapewnia precyzję pracy przy seryjnym wkręcaniu wkrętów.
Technologia Bosch EC
Bosch jako pierwszy na rynku wprowadził silnik komutowany elektronicznie (EC – electronically commutated)
w segmencie elektronarzędzi profesjonalnych już w roku 2008 wraz z młotkiem bezprzewodowym GBH 36 V-Li Compact.
Główną zaletą silnika EC jest jego wysoka wydajność – wynika ona z odmiennej konstrukcji i braku
szczotek węglowych, które wprowadzają drgania i straty energii. Silnik EC jest trwalszy, odporny
na przeciążenia oraz mniejszy i lżejszy. Jednak pełne wykorzystanie jego potencjału jest możliwe
tylko w połączeniu z zaawansowanym systemem zasilania oraz odpowiednią elektroniką sterującą.
Bosch posiada najbardziej zaawansowane zasilanie Li-Ion oparte o ogniwa Premium, a systemy
sterujące w pełni monitorują każde ogniwo w trakcie pracy i ładowania. Ponadto, elektronika
steruje zasilaniem silnika i zabezpieczeniem parametrów pracy w każdych warunkach.
Technologia Bosch EC wraz z pozostałymi rozwiązaniami gwarantują najwyższą wydajność i trwałość
zaawansowanym profesjonalistom.
System walizek transportowych L-BOXX
Nowe walizki systemowe służą do przechowywania, transportu i opakowania różnych rodzajów narzędzi.
Można je ze sobą dowolnie łączyć i ustawiać w słupki umożliwiające transport kilku narzędzi jednocześnie.
Łączenie walizek odbywa się poprzez lekkie dociśnięcie i blokadę zatrzasków po bokach walizek.
System L-BOXX jest w pełni kompatybilny z popularnymi systemami zabudowy
pojazdów specjalistycznych firmy Sortimo i jako jedyny został przetestowany
na okoliczność kolizji drogowej gwarantując pełne bezpieczeństwo kierowcy i pasażerom.
Uzupełnienie systemu stanowi podkładka na kółkach oraz wózek transportowy.