Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Boryszewska - Źródła sukcesu szkolnego młodzieży

11-03-2012, 13:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2114522120
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 12-03-2012 07:39:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Koszt wysyłki


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Jolanta Krystyna Boryszewska

Źródła sukcesu szkolnego młodzieży licealnej


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2008
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
200





   Nasza cena:  15,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Wstęp

 

Rozdział I

Znaczenie sukcesu szkolnego dla jakości funkcjonowania młodzieży licealnej

 

1. Sukces szkolny – próba zdefiniowania

1.1. Pojęcie sukcesu

1.2. Osiągnięcia szkolne

1.3. Uczeń osiągający sukces: uczeń zdolny – uzdolniony – utalentowany

2. Predyktory sukcesu szkolnego

3. Kierunki zmian systemu edukacyjnego sprzyjające osiąganiu sukcesu szkolnego

 

Rozdział II

Endogenne uwarunkowania sukcesu szkolnego

 

1. Inteligencja jako znaczący predyktor sukcesu szkolnego

2. Modele zdolności – zintegrowana prezentacja znaczenia uwarunkowań endogennych

3. Znaczenie uwarunkowań endogennych dla osiągania sukcesu szkolnego

w świetle dotychczasowych badań naukowych

 

Rozdział III

Egzogenne uwarunkowania sukcesu szkolnego

 

1. Rodzinne uwarunkowania sprzyjające odniesieniu sukcesu szkolnego

2. Strategie i style pracy szkoły umożliwiające osiąganie sukcesu szkolnego

3. Czynniki tkwiące w środowisku rówieśniczym

współdecydujące o odnoszeniu sukcesu szkolnego

4. Znaczenie czynników egzogennych dla osiągania sukcesów w szkole

– w świetle dotychczasowych badań

 

Rozdział IV

Metodologiczne podstawy badań

 

1. Problemy badawcze

2. Zmienne i wskaźniki

3. Metody i techniki

4. Teren i organizacja badań

5. Charakterystyka środowiska szkoły i grupy badanej

5.1. Prezentacja osiągnięć uczniów i nauczycieli I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży

5.2. Charakterystyka grupy badanej

 

Rozdział V

Poziom inteligencji poznawczej oraz inteligencji emocjonalnej

osiąganej przez badaną młodzież licealną

 

1. Poziom inteligencji poznawczej uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży

2. Poziom inteligencji emocjonalnej badanej grupy

 

Rozdział VI

Obraz sukcesu szkolnego w ocenie młodzieży licealnej, rodziców i nauczycieli

1. Sposoby definiowania sukcesu szkolnego przez młodzież licealną

2. Obraz sukcesu szkolnego w sferze podmiotowej i przedmiotowej

uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży

3. Sukces szkolny opisywany w sferze podmiotowej i przedmiotowej

przez nauczycieli I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży

4. Obraz sukcesu szkolnego w sferze podmiotowej i przedmiotowej

prezentowany przez rodziców uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży

 

Rozdział VII

Znaczenie badanych czynników endogennych dla odnoszenia sukcesu szkolnego przez młodzież licealną

 

1. Związek poziomu inteligencji poznawczej z sukcesem szkolnym

2. Związek poziomu inteligencji emocjonalnej z sukcesem szkolnym

 

Rozdział VIII

Znaczenie czynników egzogennych dla osiągnięcia sukcesu szkolnego przez młodzież licealną

 

1. Determinanty sukcesu szkolnego – w ocenie uczniów

2. Rola szkoły w osiąganiu sukcesu szkolnego – w ocenie nauczycieli

3. Znaczenie funkcjonowania szkoły dla odniesienia sukcesu szkolnego – w ocenie rodziców

4. Determinanty sukcesu szkolnego związane z funkcjonowaniem rodziny – w ocenie rodziców

5. Rola rodziny w osiąganiu sukcesu szkolnego – w ocenie nauczycieli

 

Podsumowanie

Postulaty

Bibliografia

Akty prawne

Spis tabel

Spis rysunków

 


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Boryszewska - Źródła sukcesu szkolnego młodzieży