Dodatki DLC na płycie, do gry wymagana jest płyta z gra borderlands.
The Zombie Island Of Dr. Ned to tytuł pierwszego rozszerzenia DLC do wydanej w październiku 2009 roku gry Borderlands, łączącej w sobie elementy efektownej strzelaniny FPP oraz prostego RPG-a. Za przygotowanie tego dodatku odpowiedzialne jest studio deweloperskie Gearbox Software.
W omawianej produkcji ponownie trafiamy na utrzymaną w postapokaliptycznych klimatach planetę o nazwie Pandora. Po zainstalowaniu dodatku otrzymujemy wiadomość o możliwości przeniesienia się do zlokalizowanego na bagnach niewielkiego miasteczka Jakobs Cove. Tam z kolei odkrywamy, że niejaki doktor Ned przypadkowo przemienił wszystkich robotników korporacji Jakobs w bezmyślne zombiaki. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie sposobu na przywrócenie normalności. W porównaniu z podstawową wersją gry całość okraszono jeszcze większą porcją czarnego humoru, a główny wątek fabularny jest wyraźnie inspirowany słynną Wyspą doktora Moreau.
Na naszej drodze stają przede wszystkim różne odmiany zombie. Potwory potrafią biegać, pełzać i skakać, a w repertuarze ich ataków znalazło się wypluwanie kwasu czy detonowanie wybranych części swojego ciała. Oprócz zombie spotykamy również stwory określane mianem Tankensteinów, wzorowane na klasycznej postaci Frankensteina. W The Zombie Island Of Dr. Ned nie zabrakło też nowych bossów, jak chociażby wytrzymałego przeciwnika z wielką dynią na głowie. Dodatek wprowadza do rozgrywki nowe, rzadkie przedmioty oraz kilka interesujących narzędzi zagłady nabywanych w specjalnie wyznaczonych do tego celu punktach (Jakobs Brand Vending Machines).
Opisywana produkcja zapewnia od sześciu do dziesięciu godzin zabawy. Oprócz kilku głównych questów mamy także do rozwiązania kilkadziesiąt misji pobocznych. Warto zaznaczyć, że rozszerzenie to zarezerwowane jest dla bardziej rozwiniętych postaci, gdyż przed wyruszeniem do nowej strefy muszą się one znajdować na co najmniej dziesiątym poziomie doświadczenia. Poza tym ograniczeniem, poziom trudności The Zombie Island Of Dr. Nedautomatycznie dostosowuje się do naszego stanu zaawansowania w podstawowej wersji gry.
Oprawa The Zombie Island Of Dr. Ned utrzymana jest w zdecydowanie bardziej mrocznej stylistyce aniżeli miało to miejsce w przypadku podstawowej wersji Borderlands. W trakcie gry oprócz badania uliczek miasteczka wybieramy się też między innymi na cmentarzysko i zwiedzamy podziemne kompleksy jaskiń.
Mad Moxxi's Underdome Riot to tytuł drugiego rozszerzenia DLC do wydanej w październiku 2009 roku gry Borderlands, łączącej w sobie elementy efektownej strzelaniny FPP oraz prostego RPG-a. Za przygotowanie tego dodatku odpowiedzialne jest studio deweloperskie Gearbox Software.
W omawianej produkcji ponownie trafiamy zniszczoną kataklizmem planetę o nazwie Pandora. Po zainstalowaniu dodatku uzyskujemy dostęp do trzech nowych aren (tzw. riot arenas), na których walczymy z hordami przeciwników, bawiąc się w pojedynkę lub w kooperacji z maksymalnie trzema innymi graczami.
Wygrywanie pojedynków wiąże się przede wszystkim z szansą szybkiego pozyskania dużej ilości punktów doświadczenia. Możemy także zdobywać nowe modele broni, czy to zabierając je z ciał poległych przeciwników czy otrzymując je w formie nagród za ukończone rundy. Z innych bonusów oferowanych przez Mad Moxxi's Underdome Riot warto wymienić możliwość odblokowania dwóch dodatkowych punktów umiejętności oraz banku służącego do gromadzenia niepotrzebnych w danym momencie przedmiotów.
W kolejnych walkach stawiamy czoła zarówno tym przeciwnikom, którzy pojawiali się już wcześniej, jak i nieznanym do tej pory wrogom. Cechą wspólną większości rozgrywanych starć jest to, że przeciwnicy niemal zawsze dysponują dużą przewagą liczebną, co wymusza konieczność taktycznego myślenia i umiejętnego wykorzystywania dostępnych narzędzi zagłady. Warto zaznaczyć, że poziom trudności omawianego rozszerzenia automatycznie dostosowuje się do naszego stanu zaawansowania w podstawowej wersji gry.
Na oprawę wizualną Mad Moxxi's Underdome Riot składają się w głównej mierze starannie zaprojektowane plansze, na których toczą się poszczególne bitwy. Do kolejnych walk dochodzi zarówno pod gołym niebem jak i pod powierzchnią.