Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BONEZ ADVENTURES TOMB OF FULAOS PL CD

18-01-2012, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 zł     
Użytkownik john20020
numer aukcji: 2010442251
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 19-01-2012 20:51:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BONEZ ADVENTURES TOMB OF FULAOS

Akcja gry umieszczona została w latach 30-tych zeszłego stulecia. Główny bohater Bonez Adventures, Mac Bonez, w którego postać wciela się gracz, jest pracownikiem Muzeum Archeologicznego w Londynie. Wraz ze swoim kolegą, Dr. Rodersonem wyrusza na wykopaliska do Egiptu. Znajdują tam dziwny sarkofag, z mumią starszą o ponad 2000 lat niż krypta, w której się znajduje. Są to prawdopodobnie szczątki Fulaosa, starożytnego faraona, a w krypcie złożono dawno zapomnianą wiedzę. Roderson wyrusza uzyskać pozwolenie na dalsze prace, a nasz bohater na własną rękę próbuje prowadzić swoje badania. Niestety, wejście do krypty zostaje przysypane, a jedyna droga, którą może podążyć Mac Bonez, prowadzi w głąb grobowca.

Nasz bohater posiada kilka podstawowych zdolności m.in. potrafi się dobrze bić wręcz, nie obca mu jest również umiejętność czytania starożytnych zwojów. Podczas rozgrywki, zdobywane są punkty doświadczenia (m.in. za rozszyfrowanie zwojów, rozwiązanie jakiegoś problemu czy zabicie wrogów). Po uzyskaniu ustalonego poziomu doświadczenia, gracz wynagradzany jest punktami umiejętności, które może rozdzielić do swoich podstawowych cech. Walki z przeciwnikami, jak również rzucanie czarów, odbywają się w czasie rzeczywistym. Warto poświęcić trochę czasu na odczytywanie zwojów, ponieważ mogą one zawierać cenne informacje na temat ukrytych lokacji, fabuły gry, a także podpowiedzi i wskazówki dotyczące mini gier.

Magia i czary stanowią nierozerwalną część rozgrywki. Zaklęcia przedstawione są w formie zwojów. Gdy odnajdziemy taki czar jest on automatycznie przenoszony do naszego dziennika i możemy go użyć. Aby ponownie skorzystać z zaklęcia niestety trzeba znaleźć je po raz kolejny. Magia występuje również w niektórych przedmiotach (naszyjnikach, pierścieniach, bransoletach czy pasach), które nasza postać może nosić na sobie. Efekt oraz moc czaru zależy od umiejętności czarowania naszej postaci.

 WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

procesor 600 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB, Windows 2000/XP



AlleBaner