Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bollywood Dreams

20-01-2014, 19:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 3812346173
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 18-01-2014 00:19:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA FOTOGRAFICZNA BOOKOFF | UL.OGRODOWA 7 | 00-893 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 |

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF PRZY MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE | UL. PAŃSKA 3 |
00-124 WARSZAWA | TEL. 512 [zasłonięte] 208 |

KSIĘGARNIA KULINARNEJ COOKOFF BY BOOKOFF | UL. ŻELAZNA 91 | 00-879 WARSZAWA | TEL. 503 [zasłonięte] 126 |
LOGO BOOKOFF

Sprawdź nasze inne aukcje. W naszej ofercie jest ponad 5000 książek, m.in. z zakresu: kulinaria, książki dla dzieci, sztuka, fotografia, moda, architektura, komiks.

Bollywood Dreams


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]48445
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 120
Wydawnictwo Phaidon
Język Angielski

Cena: 89.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

Książka dostępna w Księgarni Fotograficznej Bookoff przy ul. Ogrodowej 7 w Warszawie.
Tel. kontaktowy do księgarni: (22)[zasłonięte]253 62.


W celu obejrzenia naszej pełnej oferty książkowej zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:


Księgarnia Fotograficzna Bookoff
przy ul. Ogrodowej 7 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych. Na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu mody.

Tel. (22)[zasłonięte]253 62

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt. godz. 11-19
Sob. godz. 12-16




Księgarnia Muzeum Bookoff
przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze, urbanistyce oraz politologii. Dodatkowo na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu wzornictwa, projektowania i wystroju wnętrz, a także komiksy.

Tel. 512 [zasłonięte] 208

Księgarnia czynna jest codziennie w godz. 12-20.




Księgarnia Kulinarna Cookoff by Bookoff przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie (na rogu z Al. Solidarnośći) specjalizuje się w książkach kucharskich. Na naszych półkach można też znaleźć polskie i zagraniczne książki dla dzieci.

Tel. 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt. godz. 11-19
Sob. 12-16

Deriving its name from its American equivalent, Bollywood is the highly successful Indian movie industry predominantly based in Bombay and Madras. Every day more than 14 million people go to the cinema across India to watch films produced by this massive and powerful industry. In India, movies are not just a form of entertainment but practically a religion. Streets in major Indian cities are lined with colourful posters of Indian movies and their stars. Movie stars are treated like demi-gods, no match even for American standards of celebrity obsession. More than any other cultural or political institution of the twentieth century, the cinema has captured the hearts and minds of India's growing population of almost one billion, even against the stark backdrop of the vast country's struggle with poverty and hunger and often tense Muslim-Hindu relations. The experience of actually going to the movies in India is as much a part of the Bollywood phenomenon as are the stars themselves and Bollywood Dreams documents this important aspect of understanding the important role Bollywood plays in contemporary Indian culture. "Going to the cinema" Torgovnik says, "is about going to see the actors larger-than-life. It is about living the glamorous life for a few hours and leaving your daily hardships behind." Once inside the movie theatres, the audience can expect at least three hours of entertainment, including several song and dance numbers, love scenes, action sequences and most surely a happy ending. Each film includes the necessary ingredients for success: action, violence, music, dance, romance and morals. The themes of the movies are often social issues such as communalism, ethnicity, religion and caste, and the movie theatres themselves are often full of lively interaction between viewer and star. Cheers and boos pervade the atmosphere: the audience becomes a part of the film and, likewise, the film becomes a part of them. Bollywood Dreams begins with a vignette of the touring caravans that bring Bollywood on the big screen to India's villages in portable tents. We then follow the Indian film from its creation on the movie set, to the larger-than-life stars, directors and character actors, to the editing chamber, to the city streets where ubiquitous promotional posters abound and, finally, to the multitude of movie theatres that abound in India.























Aukcja stworzona 2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>013-12 00:19:07 przez sklep oparty na systemie IAI-Shop.