Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortograf

25-06-2012, 0:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.90 zł     
Użytkownik sklep-egraal
numer aukcji: 2372487782
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 16   
Koniec: 23-06-2012 22:07:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • BOLEK I LOLEK NA TROPIE ZAGINIONEJ KSIĘGI ORTOGRAFII

    ******************************************




  • Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii, to program edukacyjny przeznaczony dla użytkowników od siódmego roku życia. Stanowi zbiór czternastu ciekawych zabaw z ortografią, którymi mogą bawić się zarówno dzieci jak i ich rodzice; jedni ucząc się, a drudzy przypominając sobie zasady pisowni. Zawiera ponad 3.500 słów podzielonych na 9 zagadnień oraz zasady pisowni. Każda zabawa ćwiczy poprawną pisownię. Chcieliśmy aby program pełnił rolę rodzinnej rozrywki i dlatego przygotowaliśmy możliwość jednoczesnej zabawy nawet do czterech graczy. Dzięki interesującym, dynamicznym zabawom, nauka ortografii staje się przyjemnością.
    Zabawy wybiera się z głównego menu programu. Na środku ekranu znajduje się pomnik Mistrza ortografii, z którego skradziono historyczną księgę. Wskazując pomnik, rozpoczyna się poszukiwania. Do wyboru są dwie opcje: trening lub pościg.
    W pościgu podąża się śladami bandyty, do miejsca gdzie ukrył księgę. Należy poprawnie uzupełnić słowa w dziewięciu zabawach. Czeka tam wiele niespodzianek. W opcji trening można przećwiczyć każdą z zabaw dowolnie długo, aby przygotować się do pościgu. Wspomniane zabawy to: kry lodowe, przygoda w puszczy, podwodna przygoda, rejs po Nilu, podróż koleją przez prerię, lot balonem, latający dywan, ortograficzna krzyżówka i szyfr w jaskini.
    Przygotowaliśmy również gry, w których może wziąć udział od dwóch do czterech graczy. Pierwsza to przeciąganie liny. Należy zdobyć jak największą liczbę punktów i przeciągnąć linę na swoją stronę. Kolejna zabawa polega na zdobywaniu zamków i uwalnianiu uwięzionych w nich duchów. Można także sprawdzić swoje umiejętności w turnieju ortograficznym. Pożyteczną częścią programu jest ortograficzny młyn, gdzie można poprawić wyrazy, błędnie napisane podczas rozwiązywania zadań.
    Program zawiera również zasady pisowni. Mieszkańcy krainy ortografii, prezentują je w programie telewizyjnym. Jest tam także fabryka słów, gdzie przy użyciu specjalnej maszyny, produkuje się poprawnie napisane słowa.

    Producent lub dystrybutor: Aidem Media

    wymagania sprzętowe:
    16 MB RAM, DVD x2, karta dźwiękowa, karta graficzna SVGA HighColor 1 MB, Windows 95/98

    WERSJA JĘZYKOWA:  PEŁNA POLSKA
    GRY - GATUNKI:  GRY DLA NAJMŁODSZYCH
    GRY - GATUNKI:  EDUKACYJNE



  • ******************************************


GRY PC