Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortogr.

19-01-2012, 16:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 2006954579
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-01-2012 08:48:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 1999
Przedział wiekowy: dla dzieci z klas I-III (6-9 lat), dla dzieci z klas IV-VI (10-12 lat), dla młodzieży (13-18 lat),
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii

Autor: opracowanie zbiorowe
Wydawca: Aidem Media
ISBN: 590[zasłonięte][zasłonięte]18554
Rok wydania: 1999
Oprawa: plastikowa
Format: 13,5 x 19

Wysyłka w ciągu 24 godzin


Seria: NAUKA Z ULUBIONYM BOHATEREM
Poziom: 7+
EAN: 590[zasłonięte][zasłonięte]18554

Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii, to program edukacyjny przeznaczony dla użytkowników od siódmego roku życia.

Stanowi zbiór czternastu ciekawych zabaw z ortografią, którymi mogą bawić się zarówno dzieci jak i ich rodzice; jedni ucząc się, a drudzy przypominając sobie zasady pisowni. Zawiera ponad 3 500 słów podzielonych na 9 zagadnień oraz zasady pisowni.

Każda zabawa ćwiczy poprawną pisownię. Chcieliśmy aby program pełnił rolę rodzinnej rozrywki i dlatego przygotowaliśmy możliwość jednoczesnej zabawy nawet do czterech graczy. Dzięki interesującym, dynamicznym zabawom, nauka ortografii staje się przyjemnością. Zabawy wybiera się z głównego menu programu. Na środku ekranu znajduje się pomnik Mistrza ortografii, z którego skradziono historyczną księgę. Wskazując pomnik, rozpoczyna się poszukiwania. Do wyboru są dwie opcje: trening lub pościg. W pościgu podąża się śladami bandyty, do miejsca gdzie ukrył księgę. Należy poprawnie uzupełnić słowa w dziewięciu zabawach. Czeka tam wiele niespodzianek.

W opcji trening można przećwiczyć każdą z zabaw dowolnie długo, aby przygotować się do pościgu. Wspomniane zabawy to: kry lodowe, przygoda w puszczy, podwodna przygoda, rejs po Nilu, podróż koleją przez prerię, lot balonem, latający dywan, ortograficzna krzyżówka i szyfr w jaskini.

Przygotowaliśmy również gry, w których może wziąć udział od dwóch do czterech graczy.

Pierwsza to przeciąganie liny. Należy zdobyć jak największą liczbę punktów i przeciągnąć linę na swoją stronę. Kolejna zabawa polega na zdobywaniu zamków i uwalnianiu uwięzionych w nich duchów. Można także sprawdzić swoje umiejętności w turnieju ortograficznym. Pożyteczną częścią programu jest ortograficzny młyn, gdzie można poprawić wyrazy, błędnie napisane podczas rozwiązywania zadań.

Program zawiera również zasady pisowni. Mieszkańcy krainy ortografii, prezentują je w programie telewizyjnym. Jest tam także fabryka słów, gdzie przy użyciu specjalnej maszyny, produkuje się poprawnie napisane słowa.



Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortogr.