Gra na konsolę XBox360
"Bodycount to kolejny tytuł z gatunku FPS przygotowany przez firmę Codemasters. W odróżnieniu od Operation Flashpoint: Dragon Rising gra kładzie mniejszy nacisk na realizm rozgrywki i założenia taktyczne, koncentrując się przede wszystkim na efektownej i emocjonującej destrukcji.
Nie bez powodu Bodycount uważa się za duchowego następcę innej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby – Black. Produkcji gry podjęło się wewnętrzne studio Codemasters zlokalizowane w Guilford, a na czele zespołu projektantów stanął Stuart Black. Był on jednym z głównych autorów Black i swego czasu rozpoczął nawet prace nad kontynuacją wydanej w 2006 roku produkcji Criterion Studios. Projekt został jednak zarzucony, a Blacka oraz kilku innych weteranów branży zwerbowała firma Codemasters.
Ideą, jaka przyświecała twórcom Bodycount było odejście od schematów powielanych przez większość współcześnie wydawanych FPS-ów. Postanowiono więc dać miłośnikom tego gatunku coś nieskomplikowanego i jednocześnie świeżego. Zamiast rozbudowanej fabuły i drzewka misji do wykonania, graczom oddano do dyspozycji potężny arsenał broni oraz proste zadanie zlikwidowania wszystkich celów na planszy. Dużo dynamicznej akcji, niemal nieskrępowane możliwości destrukcji otoczenia i spektakularne strzelaniny – to istota całej zabawy.
Wątki fabularne ograniczone zostały do minimum. Oto gracze stają do walki w toczącym się potajemnym konflikcie, którego żaden naoczny świadek nie powinien pozostać przy życiu.
Jak na FPS-a z prawdziwego zdarzenia przystało, poza opcją rozgrywki solo, gracze mogą liczyć na rozbudowany tryb multiplayer.
Stuart Black i jego zespół zakładają, że Bodycount spowoduje taką samą rewolucję w gatunku pierwszoosobowych strzelanin, jaką w grach wyścigowych wywołało pojawienie się Race Driver: GRID .
Wspomniane tytuły mają zresztą więcej wspólnego ze sobą. Bodycount wykorzystuje platformę technologiczną EGO Game, która stanowi rozwinięcie silnika graficznego EGO Engine znanego m.in. z Race Driver: GRID oraz Operation Flashpoint: Dragon Rising. Technologia ta może nie jest już pierwszej świeżości, ale zapewnia przyzwoitą jakość i wydajność."
(za: Gry Online).
-DOSKONALE EFEKTY SPECJALNE,
-DYNAMICZNE WALKI;
-OPCJE SINGLE I MULTIPLAYER;
-WYDANIE EUROPEJSKIE: PAL;
-DATA WYDANIA: WRZESIEN 2011.
UWAGA:
nie-tak-znów-drobny druk:
-ZAPEWNIAM 100% POZYTYWNYCH WRAŻEŃ Z ZAKUPÓW NA MOICH AUKCJACH,
- GRY WYSTAWIONE NA ALLEGRO SA W MOIM FAKTYCZNYM POSIADANIU (ZAMIESZCZONE ZDJĘCIA SĄ MOJEGO AUTORSTWA), WIEC PRZESYŁKA JEST NATYCHMIASTOWA,
-WYSYŁAM GRY W CIĄGU DWÓCH DNI ROBOCZYCH PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY NA MOIM KONCIE (LUB KONCIE ALLEGRO),
-MOGĘ WYSŁAĆ PRZESYŁKĘ UBEZPIECZONĄ ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ,
-NIE ODWOŁUJĘ OFERT,
-AUKCJI NIE KOŃCZĘ PRZED CZASEM,
- PO OSTATNICH DOŚWIADCZENIACH, JEŚLI WYGRASZ AUKCJĘ I ODMAWIASZ KUPNA WYSTAWIAM NEGATYWA I ZGŁASZAM SPRAWĘ DO ALLEGRO, (NIE MAM CZASU NA BEZMYŚLNOŚĆ KUPUJĄCYCH), ZASTANÓW SIĘ ZANIM ZŁOŻYSZ OFERTĘ!
-NA WPŁATĘ CZEKAM DO 10 DNI, POTEM WIADOMO.. NEGATYW!
-NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZESYŁKI ZAGUBIONE LUB ZNISZCZONE PRZEZ POCZTĘ
-W PRZYPADKU KAŻDEJ WYSŁANEJ GRY DYSPONUJĘ POTWIERDZENIEM POCZTOWYM WRAZ Z ADRESEM, NA KTÓRY PACZKA ZOSTAŁA WYSŁANA.
-KUPUJĄC NA MOICH AUKCJACH, ZGADZASZ SIĘ Z POWYŻSZYMI WARUNKAMI.
100% POZYTYWNYCH KOMENTARZY,
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE, POWODZENIA!