Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW Z4 3.0i 231km Manual! Doinwestowany.

24-08-2014, 1:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 900 zł     
Użytkownik Lukasz_959
numer aukcji: 4513129504
Miejscowość Pruszków
Wyświetleń: 860   
Koniec: 24-08-2014 01:32:38

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 120900
Pojemność silnika (cm3): 2979
Moc silnika (KM): 231
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Niestety z bólem serca muszę oddać swoją Z4 w dobre ręce.

Auta szukałem bardzo długo i zainwestowałem baardzo dużo pieniędzy i zaangażowania szykując je dla siebie.

Przed zakupem Z4 została bardzo dokładnie prześwietlona, oraz po zakupie w FWmotorsport , jest idealnie prosta!! Geometria- książkowo.

Od momentu zakupu z założenia był to mój drugi samochód na który chuchałem, dmuchałem i używałem weekendowo.

Zimę spędzał w ciepłym garażu, aczkolwiek bez problemu można jeździć cały rok.

Spalanie jest bardzo przyzwoite.

W cyklu miejskim spokojnie możemy zmieścić się do 10l.

Średnio 8-9l.

W trasie potrafi miło zaskoczyć 6-8l.

Tankowałem paliwem 98.

KONTAKT 730-[zasłonięte]-080

 

 

A teraz fakty:

Rok 2003.

Przebieg ok. 121 tys. prawdziwy i ciągle w użytku.

 

Silnik: m54b30 3.0i 231km 300NM w naprawdę bardzo dobrej kondycji.

Nie bierze praktycznie grama oleju, od wymiany do wymiany.

Kompresja sprawdzana- książkowa, równo na każdym cylindrze.

Wszystkie świece wymienione, oraz jedna cewka.

Jeździł tylko na oleju AMSoil oraz aktualnie Penrite wymieniany co 5-8 tys.(olej z USA i Australii butelkowany u producenta) Wymieniony zawór DISA na oryginalny nowy z salonu - 900zł.

Nowy płyn chłodniczy.

Jeżeli chodzi o silnik bez najmniejszego zarzutu.

 

Zawieszenie:

Wszystko robione w FWmotorsport z Lublina

-Nowe przednie wahacze chyba Lemfordera;

-Nowe łączniki stabilizatorów;

-Amortyzatory sprawdzane- para 75% i 80% utwardzane z kabiny przyciskiem sport, fabryczne (byłem zaskoczony);

-Sprężyny eibach pro kit przód + tył komfort i prowadzenie zdecydowanie się poprawiły;

-Reszta porządnie przejrzana -bez zastrzeżeń.

 

Przeniesienie napędu:

Tu również wszystko zrobione w FWmotosport

-Nowy mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu 40%(jedyna w Polsce Z4 nie będąca wersją Mpower która posiada taki mechanizm!) + oczywiście nowy olej motula;

-Nowy olej w szkrzyni biegów castrola(najlepszy do tej skrzyni);

-Short shifter, skrzynia pracuje precyzyjnie, lewarek ma przyjemny krótki skok;

 

Hamulce:

(FWmotorsport)

-Wszystkie tarcze nowe EBC USR;

-Wszystkie klocki nowe EBC yellow stuff;

-Przewody w stalowym oplocie;

-Wydajniejszy płyn hamulcowy motula;

 

i inne:

-Dołozona rozpórka kielichów FWmotorsport;

-Przegląd dachu cabrio-wszystko w porządku, porządnie zaimpregnowany;

-Biała pół skóra i boczki;

-Koła Oz superleggera 18" z oponami Michelin Pilot Sport 2 (jedna felga nowa bez opony kosztuje w sklepie 1280PLN !!!)koła mogą być elementem negocjacji.

-Seryjne koła 17".

Obydwa komplety kół są świeżo po lakierowaniu proszkowym, są idealnie proste, jak nowe.

-Przycisk sport - usztywnia zawieszenie i znacząco zmienia reakcje przepustnicy, czułość pedału gazu;

-Klimatyzacja działa idealnie.

-Wnętrze jak widać na zdjęciach bardzo zadbane;

Oczywiście jako że, nie jest to samochód nowy, nosi ślady użytkowania.

 

 

Cenna jest do rozsądnej negocjacji, sprzedaje z bólem serca ponieważ niestety nie mam już czasu na dwa samochody, komuś na pewno dostarczy dużo przyjemności z jazdy tak jak mi dotychczas. Chciałbym aby trafił w dobre ręce. W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić, postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Kontakt 730-[zasłonięte]-080

Pozdrawiam,

Łukasz