Witam,
Niestety z bólem serca muszę oddać swoją Z4 w dobre ręce.
Auta szukałem bardzo długo i zainwestowałem baardzo dużo pieniędzy i zaangażowania szykując je dla siebie.
Przed zakupem Z4 została bardzo dokładnie prześwietlona, oraz po zakupie w FWmotorsport , jest idealnie prosta!! Geometria- książkowo.
Od momentu zakupu z założenia był to mój drugi samochód na który chuchałem, dmuchałem i używałem weekendowo.
Zimę spędzał w ciepłym garażu, aczkolwiek bez problemu można jeździć cały rok.
Spalanie jest bardzo przyzwoite.
W cyklu miejskim spokojnie możemy zmieścić się do 10l.
Średnio 8-9l.
W trasie potrafi miło zaskoczyć 6-8l.
Tankowałem paliwem 98.
KONTAKT 730-[zasłonięte] -080
A teraz fakty:
Rok 2003.
Przebieg ok. 121 tys. prawdziwy i ciągle w użytku.
Silnik: m54b30 3.0i 231km 300NM w naprawdę bardzo dobrej kondycji.
Nie bierze praktycznie grama oleju, od wymiany do wymiany.
Kompresja sprawdzana- książkowa, równo na każdym cylindrze.
Wszystkie świece wymienione, oraz jedna cewka.
Jeździł tylko na oleju AMSoil oraz aktualnie Penrite wymieniany co 5-8 tys.(olej z USA i Australii butelkowany u producenta) Wymieniony zawór DISA na oryginalny nowy z salonu - 900zł.
Nowy płyn chłodniczy.
Jeżeli chodzi o silnik bez najmniejszego zarzutu.
Zawieszenie:
Wszystko robione w FWmotorsport z Lublina
-Nowe przednie wahacze chyba Lemfordera;
-Nowe łączniki stabilizatorów;
-Amortyzatory sprawdzane- para 75% i 80% utwardzane z kabiny przyciskiem sport, fabryczne (byłem zaskoczony);
-Sprężyny eibach pro kit przód + tył komfort i prowadzenie zdecydowanie się poprawiły;
-Reszta porządnie przejrzana -bez zastrzeżeń.
Przeniesienie napędu:
Tu również wszystko zrobione w FWmotosport
-Nowy mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu 40%(jedyna w Polsce Z4 nie będąca wersją Mpower która posiada taki mechanizm!) + oczywiście nowy olej motula;
-Nowy olej w szkrzyni biegów castrola(najlepszy do tej skrzyni);
-Short shifter, skrzynia pracuje precyzyjnie, lewarek ma przyjemny krótki skok;
Hamulce:
(FWmotorsport)
-Wszystkie tarcze nowe EBC USR;
-Wszystkie klocki nowe EBC yellow stuff;
-Przewody w stalowym oplocie;
-Wydajniejszy płyn hamulcowy motula;
i inne:
-Dołozona rozpórka kielichów FWmotorsport;
-Przegląd dachu cabrio-wszystko w porządku, porządnie zaimpregnowany;
-Biała pół skóra i boczki;
-Koła Oz superleggera 18" z oponami Michelin Pilot Sport 2 (jedna felga nowa bez opony kosztuje w sklepie 1280PLN !!!)koła mogą być elementem negocjacji.
-Seryjne koła 17".
Obydwa komplety kół są świeżo po lakierowaniu proszkowym, są idealnie proste, jak nowe.
-Przycisk sport - usztywnia zawieszenie i znacząco zmienia reakcje przepustnicy, czułość pedału gazu;
-Klimatyzacja działa idealnie.
-Wnętrze jak widać na zdjęciach bardzo zadbane;
Oczywiście jako że, nie jest to samochód nowy, nosi ślady użytkowania.
Cenna jest do rozsądnej negocjacji, sprzedaje z bólem serca ponieważ niestety nie mam już czasu na dwa samochody, komuś na pewno dostarczy dużo przyjemności z jazdy tak jak mi dotychczas. Chciałbym aby trafił w dobre ręce. W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić, postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Kontakt 730-[zasłonięte] -080
Pozdrawiam,
Łukasz