W przeciągu pół roku zostały wymienione:
- opony zimowe Bridgestone Blizzak
- wszystkie płyny (olej - również w skrzyni biegów, chłodniczy, hamulcowy)
- wszystkie filtry (paliwa, powietrza, kabinowy)
- klocki przód/tył ATE
- tarcze tył ATE wraz z okładzinami od hamulca ręcznego
- wisko
- kontrola zbieżności
- pełny serwis klimatyzacji
- komplet nowych wycieraczek SWF
- komplet nowych oryginalnych gumowych dywaników (w tych od nowości zagubiły się kołki antypoślizgowe)
- nowa odma (profilaktycznie)
Na wszystkie wymiany mam potwierdzenie w książce serwisowej, ale wystarczy 5 min, aby wszystko samemu zobaczyć i nie mieć złudzeń.
Samochód kupiłem od 2 właściciela, wujka mojego serdecznego kolegi, pana po 60-ce, który używał go jako trzeci w domu. On z kolei zakupił go od swojego wspólnika z firmy mieszkającego w Niemczech. Jestem trzecim prywatnym właścicielem tego auta. Proszę się nie śmiać, to nie jest wymyślona "historyjka" na potrzeby sprzedaży, tylko konkretna historia tego samochodu.
Posiada oryginalny lakier na całej karoserii! Auto jest bezwypadkowe!
Pierwszy właściciel zlecił w serwisie BMW konserwację całego pojazdu, co jest widoczne do dziś oraz, a także zamontował oryginalne akcesoryjne orurowanie przedniego zderzaka oraz silnika co widać na zdjęciach.
Samochód był oczywiście garażowany od nowości co widać po stanie.
Również w serwisie BMW został zamontowany oryginalny bezklapkowy kolektor ssący, aby uniknąć ewentualnej awarii (problem klapek w tych silnikach jest zapewne znany).
Skrzynia biegów jest firmy ZF!
Dodatkowo posiadam oryginalne felgi 17 calowe z nowymi zimowymi oponami.
Pierwszy jak i drugi właściciel dbał o samochód z należytą przykładnością, dlatego zakupiłem go bez wahania. Jestem prywatną osobą i do takiej właśnie osoby kieruję to ogłoszenie.
Gwarantuję, że kto przyjedzie nie będzie zawiedziony.
Żadne zdjęcia nie oddadzą prawdziwego stanu auta. Nie było myte, picowane itp. Jest w ciągłej spokojnej eksploatacji. Moja cena jest adekwatna do stanu. Wiem, że "u nas" chodzą po 50 kilka, ale już w Niemczech ostatnie roczniki tj. 2005/06 z podobnymi przebiegami i perfekcyjnym stanie sięgają nawet 20 tys. euro, a więc 80 tys zł. Kto zna ten model z ostatnim udanym silnikiem 3.0 ten zrozumie taki stan rzeczy. Oczywiście jestem roztropnym człowiekiem, dlatego cena, którą podałem, jest tradycyjnie do małego uzgodnienia.
Prośba: Szukasz dobrej ceny, a nie dobrego auta? Nie dzwoń. To jest samochód dla osoby o wysokiej kulturze motoryzacyjnej, która wie co kupuję.
Na koniec cytat: "Rozczarowanie spowodowane niską jakością towaru pamięta się znacznie dłużej od radości z jego niskiej ceny"
Pozdrawiam serdecznie.
Tel. kontaktowy: 793[zasłonięte]737