KUP TERAZ TYLKO PO WCZESNIEJSZYM KONTAKCIE - CENA DO PEWNEJ NEGOCJACJI
KONTAKT: 694 [zasłonięte] 738
MOTOCYKL BMW R1150 RS
Rok produkcji: 2003 Data pierwszej rejestracji: 19.11.2003 r. Przebieg: 46850 km Pochodzenie: Zakup w polskim salonie BMW Auto Fus Warszawa Jestem trzecim właścicielem tego motocykla. Motocykl nigdy nie był uszkodzony (ani wypadek, ani kolizja), zawsze serwisowany. Od nowości zawsze garażowany. Oferuję go z pełnym wyposażeniem akcesoryjnym. Motocykl nie wymaga zasadniczo wkładu finansowego – poza zmianą opon. Lubię motocykle w pełni wyposażone przygotowane, dlatego też wyposażony jest we wszystkie możliwe akcesoria poprawiające komfort użytkowania:
* system ABS
* podgrzewane manetki
* oryginalny alarm BMW
* trzy oryginalne kufry BMW (lakierowane w kolorze motocykla - to rzadkość)
* oryginalny tankbag BMW (regulowana wielkość - wypinane segmenty, mapnik)
* trzy dedykowane torby do kufrów (po długiej podróży do hotelu wchodzisz jak człowiek, a nie obładowany torebkami foliowymi)
* akcesoryjny pełny układ wydechowy Laser Duotech (koszt 803 EURO w lutym 2011 r.) z homologacją (dołączam dokument) - nie jest to sama końcówka, tylko pełny układ ze stali kwasoodpornej, eliminujący katalizator, dzięki czemu:
- masa spadła o 4 kg
- motocykl zyskał prawdziwy dźwięk silnika boxer (w zestawie dwie końcówki - drogowa i sportowa)
- znacząco wzrosła dynamika jazdy (motocykl ciągnie z samego dołu i lepiej wchodzi na obroty)
* dedykowany Chip firmy Laser zestrojony z układem wydechowym - wzrost mocy i lepsza dynamika jazdy
* regulowana akcesoryjna szyba MRA Vario-Screen (koszt 595 zł w lutym 2011 r.)
* oryginalne BMW oparcie dla pasażera przykręcone do kufra centralnego
* carbonowa nakładka na półkę zapobiegająca jej rysowaniu
* dla zdecydowanego kupującego, dodatkowo nawigacja Lark Freebird pozwalająca na instalację systemu Automapa z mapami całej Europy. Oczywiście dołączam również oryginalne elementy tj.:
* oryginalny pełny układ wydechowy z katalizatorem
* oryginalny chip
* oryginalna szyba Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego - tylko opony.
Przegląd rejestracyjny ważny do 29.04.2015 r. Polisa OC (PZU) ważna do 04.01.2015 r. Motocykl do obejrzenia po uprzednim umówieniu się. Zgadzam się na pełną weryfikację w dowolnym ASO BMW – na koszt Kupującego. HISTORIA PRAC: WRZESIEŃ 2014 – stan km 46850 - Diagnostyka komputerowa - Wymiana płynu w układzie ABS - Synchronizacja wtrysku - Wymiana paska alternatora - Wymiana klocków hamulcowych – przód POCZĄTEK SEZONU 2014 - wymiana płynów + konieczne prace udokumentowane na rachunku
- wymiana akumulatora
------------------------ Sprzedaż 29768 km – ja zakupiłem motocykl ------------------------ 23.316 km (28 czerwca 2012 r.) - olej + filtr - filtr powietrza - wymiana - synchronizacja - opony Dunlop Sport Smart z Autokompleks za 1100 zł (D624729 - przód, D624783 - tył) - podłączenie GPS Lark ------------------------ 21.977 km (12 kwiernia 2012 r.) start sezonu ------------------------ 18.117 km (05 kwietnia 2011 r.) - wydech Laser - chip - olej 0,7 l ------------------------ 15.406 km ( 09 lipca 2010 r.) - opony Conti Sport Attack - olej (silnik, dyfer itp.) - filtr oleju - płyn hamulcowy - czyszczenie filtr powietrza - wymiana klocki tył Wymiary opon: 120/70/ZR17 180/55/ZR17 Ciśnienie: - dla 1 osoby: 2,5 tył, 2,2 przód Opony Dunlop Sport Smart (koszt 1100 zł) - D624729 - przód, D624783 - tył. Założone w czerwcu 2012 r. Opony trzeba wymienić. Wszelkie informacje: 694 [zasłonięte] 738