!!! UWAGA - cena 29900 + VAT od faktury !!!
Jak w tytule. Kolor Grafit. Oryginalny przebieg ok. 50 000 km (jeżdżę)
Motocykl kupiłem w salonie BMW w lutym 2009 w Inchape we Wrocławiu jako motocykl demo z przebiegiem niecałych 5 000 km po serwisie fabrycznym.
Jestem jak określił jeden z moich przyjaciół „motocyklowym turystą” - nie katuję motoru (zresztą GS nie jest do katowania :) , jeżdżę na „niższych środkowych” obrotach, delikatnie zmieniam biegi, nie wariuję (zresztą mając 46 lat byłoby trudno :).
Motocykl „leżał” 2 razy. Pierwszy przy podjeździe na Stelvio w 2011 roku na zakręcie 180 pod górę (przy prędkości ok 5 km/h) – ślad – rysa na plastiku bocznym i pogięta obudowa kufra na którym się oparł. Drugi na campingu w Czechach w 2009 roku, kiedy po ulewie nocnej stopka wbiła się w miękką ziemię – śladów żadnych – trawa była miękka :). Zaraz po powrocie zakupiłem i zamontowałem poszerzenie stopki.
Wywrotki udokumentowane na zdjęciach.
Powód sprzedaży – 1-finanse (na rozwój firmy) 2- wiek (spanie w namiocie to już coraz mniej dla mnie, a tam gdzie chciałem dojechać motocyklem już dojechałem).
Przejechałem nim prawie całą Europę w 6 lat – 1 długa trasa na / wakacje.
2009 – Włochy – po Neapol i Capri
2010 – Francja - południe po Niceę i Avignon
2011 – Albania , Macedonia – całe Bałkany
2012 – Anglia – Stonehange , przez Szwecję i Danię
2013 – Estonia – Litwa i Łotwa
2014 – Rumunia – Transalpina / Transfogarska
Ponadto kilkanaście krótszych typu Czechy, Słowacja , Polska..
Nigdy mnie nie zawiódł , zawsze regularny serwis, od 2012 nie fabryczny, ale renomowany, prowadzony przez mechaników wywodzących się z autoryzowanych serwisów BMW. Opony zmieniałem co 2 sezony.
W tym roku przed wyjazdem do Rumunii wymienione zostały łożyska wraz z wszystkimi uszczelniaczami tylnego koła w autoryzowanym serwisie w Krakowie (faktura 780 zł) ponieważ obudowa dyfra zaczęła się „pocić” – i była to jedyna wymiana części ponadserwisowa. Wszystkie (2) akcje serwisowe ogłaszane przez BMW były zaliczane na bieżąco (np. wymiana przewodów hamulcowych).
Motocykl ma w wyposażeniu dodatkowym :
1.ESA – elektroniczny system kontroli zawieszenia
2.ABS
3.Komputer pokładowy
4.Białe kierunkowskazy
5.Światła awaryjne, lampa LED
6.Stelaże do kufrów
7.Osłona reflektora (siatka)
8.Powiększenie podnóżki bocznej
9.Handbary – osłony dłoni.
10.Gniazdo zapalniczki
11.Osłona silnika enduro (pod spodem)
Akcesoria które mogę sprzedać osobno jako dodatki extra to :
1.Komplet oryginalnych kufrów aluminiowych Vario (regulowane) – 2500 zł
2.Skórzany pokrowiec na bak Bagster (dedykowany do GS 1200 po liftingu 2008) + tankbag Bagster Sherpa - 600 zł / komplet
Na motocykl wystawię fakturę VAT. Cena 29900 + VAT od faktury.
Motocykl można zobaczyć w okolicach Skarżyska Kamiennej (między Radomiem a Kielcami).
Pytania – [zasłonięte]@akupres.pl
PS. Nie daję się "przejechać" bez kasy na stole. Miałem złe doświadczenia.