Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW R1150RT, 1150 RT CZARNY, KUFRY 2004 ROK

04-06-2012, 22:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 19 500 zł     
Użytkownik KOLAGDANSK
numer aukcji: 2337758816
Miejscowość Pruszcz Gdanski
Wyświetleń: 177   
Koniec: 17-05-2012 19:11:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAM!

BMW R 1150 RT ROCZNIK 2004

PRZEBIEG 52 TYS. DWA KUFRY, STAN GODNY UWAGI, GŁOŚNIKI, RADIO, ANTENA, PODGRZEWANE MANETKI, ELEKTRYCZNIE UNOSZONA SZYBA, SPROWADZONY Z NIEMIEC, KOMPLET DOKUMENTACJI DO REJESTRACJI, CZARNY, BEZWYPADKOWY. IDEALNY TURYSTYK!

OPIS MODELU:

  • Motocykl mimo dość poważnego wyglądu nie jest aż taki ciężki. Jego masa (gotowa do jazdy - czyli z płynami i paliwem) wynosi zaledwie 282 kg, jednocześnie daje się lekko prowadzić i jest manewrowy w każdych warunkach. Dla miłośników dynamicznej jazdy - miła informacja: motocykl dzięki swej nowoczesnej budowie, zastosowaniu metali lekkich i komponentów z tworzyw sztucznych oraz najnowszych rozwiązań technicznych nawet z pełnym obciążeniem zachowuje się po prostu jak motocykl...
  • Co nowego w tym modelu? Na pierwszy rzut oka wyraźnie zmieniła się przednia część motocykla, zastosowano całkowicie nową lampę z systemem zwierciadeł, powiększoną względem poprzedniego modelu. Zmniejszył się również przedni błotnik nie zmieniając jednak swojego przeznaczenia - ochrona przed wodą i błotem wyśmienita. Zmianom uległa przednia szyba, kierunkowskazy i oczywiście felgi 5-cio ramienne, przejęte od modelu R1100S. Dla spostrzegawczych istotną zmianą będą też nowe przednie tarcze hamulcowe oraz nowe zaciski EVO-BMW. Do najistotniejszych zmian w tym modelu, ale niewidocznych już gołym okiem jest całkowicie nowy silnik o pojemności skokowej 1130 ccm oraz całkowicie zintegrowany system ABS III. Silnik przejęto z modelu R1150GS lecz poddano go modyfikacjom elektronicznym i zmieniono wałki rozrządu (od R1100S), dzięki czemu zmieniły się jego parametry - moc wzrosła o 5 KM i ma obecnie 95 KM, a moment obrotowy ma już 100 Nm przy tej samej wartości obrotowej co poprzedni model czyli 5500 obr./min.
  • Tradycją niemieckiej motoryzacji jest wyjątkowa praktyczność i ergonomia wszelkich instrumentów motocykla, przełączników i wskaźników. Nowością w tym modelu jest sposób sterowania sound-systemem, który posiada możliwość regulacji z kierownicy (głośniej/ciszej, kanał do góry/kanał w dół oraz przycisk MUTE - chwilowe wyciszenie).
  • Przednia część ramy pochodzi ze sprawdzonego już modelu R 1100 GS natomiast tylna część od modelu R 1100 RS. Ramę zmodyfikowano nieznacznie. Zmieniono tylko rozstaw osi (1485 mm) oraz pochylenie główki ramy (62,8 stopnia).
  • Światło przednie jest wbudowane w obudowę, a pod światłem znajduje się wlot powietrza dp chłodnicy olejowej, a tuż nad kołem po lewej części pojazdu znajduje sie wlot powietrza do AIRBOXU
  • Lusterka wsteczne są całkowicie zintegrowane z obudową, od strony przedniej są wbudowane kierunkowskazy i dodatkowo są tak umieszczone, że spełniają rolę ochronną dla rąk kierowcy.
  • Po lewej stronie obudowy motocykla (patrząc z punktu widzenia siedzącego kierowcy) znajduje się zamykany mały schowek, gdzie na życzenie może być zamontowany radio-odtwarzacz. 2 głośniki są ładnie wkomponowane w kokpit po lewej i prawej stronie deski rozdzielczej. Jeśli motocykl jest wyposażony w sound-system, po lewej stronie deski rozdzielczej znajduje się ciekłokrystaliczny wskaźnik odsłuchiwanej właśnie stacji radiowej.
  • Jak na motocykl turystyczny przystało - pokonując wygodnie duże odległości niechętnie lubimy się zatrzymywać by tankować... dlatego zbiornik paliwa tego modelu BMW ma pojemność 25 litrów w tym około 4 litry rezerwy (sygnalizacja kontrolką i wskaźnikiem stanu paliwa na wyświetlaczu FID).
  • Aby motocyklem dało się lekko manewrować, szczególnie obciążonym np. w zatłoczonym mieście, kierownica ma szerokość 773 mm (z ciężarkami). By przy okazji odchudzić niepotrzebne masy, kierownicę wykonano z aluminium.
  • Rączka hamulca przedniego ma 4-stopniową regulację, natomiast dzwignia sprzęgła ma regulację odległości 3-stopniową - sterowanie oczywiście hydrauliczne.
  • Wychodząc naprzeciw rzeszy klientów oraz mając na uwadze zróżnicowane postury kierowców, wysokość siedzenia kierowcy jest skokowo regulowana mechanizmem pod siedzeniem 805/825/845, natomiast w opcji można zamówić niższe siedzenie 780/800/820 mm.
  • System podnóżków jest zintegrowany z aluminiową płytą obudowy i zgrabnie osadzony w motocyklu, dając estetyczny wygląd.
  • Informacja, która ucieszy motocyklistów to 1 kluczyk do zapłonu, blokady kierownicy, zamka wlewu paliwa, schowka z radiem oraz zamka siedzenia, pod którym jest hak do zamocowania kasku. Ten sam kluczyk służy do otwierania kufrów bocznych, w które motocykl jest seryjnie wyposażony a także topcase, zamawianego w opcji.
  • Koła tego motocykla są wykonane ze stopów metali lekkich, 5 ramienne, podwójne. Koło przednie i tylne mają 17 cali. Ogumienie naturalnie bezdętkowe: przód 120/70, tył 170/60. Zostały przejęte od modelu R1100S i dostosowane do podłączenia cięgna licznika kilometrów.
  • Pojemność skokowa silnika wynosi 1130 ccm i rozwija 95 KM przy 7250 1/min., max moment wzrósł do 100 Nm przy 5500 obr./min.
  • Chłodzenie silnika powietrzno-olejowe (z chłodnicą olejową umieszczoną zgrabnie pod przednim reflektorem).
  • Wentylowanie cylindrów zapewniają 4 zawory na każdy cylinder a punkt zapłonu i wtrysku przejął elektroniczny system kontroli zasilania MOTRONIC 2.4.
  • Motocykl posiada 6 biegową skrzynię biegów. Bieg ostatni jest nadbiegiem.
  • Prędkość maksymalna (mierzona radarem) wynosi 202 km/h a w przypadku jazdy we 2 osoby 200 km/h.
  • Aby podróżować wygodnie i być minimalnie narażonym na warunki atmosferyczne motocykl posiada elektrycznie regulowaną wysokość i kąt pochylenia szyby przedniej. Regulacja ta jest możliwa również w czasie jazdy przyciskiem po lewej stronie kierownicy. Obudowa lusterek wstecznych jest tak ukształtowana, że spelłnia jednocześnie funkcję owiewek dla rąk kierującego. Od przednie strony w lusterkach widać kierunkowskazy.
  • Jako nieliczny model BMW, posiada seryjnie montowany FID-komputer (Fahrerinformationdisplay), który na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu informuje kierowcę o podstawowych parametrach w czasie jazdy (temperatura oleju, stan paliwa, wkleszczony bieg oraz godzina).
  • Dodatkowo, również w standardzie, motocykl ten posiada podstawkę centralną oraz podstawkę boczną z odcięciem zapłonu, 2 gniazda 12 V prądu stałego, komplet kluczy, "pannenhilfe", światła awaryjne z blokadą niepowołanego włączania.
  • Poprzednikiem tego modelu BMW R1100RT jeździ na co dzień Richard Sainct, zwycięzca rajdu Paryż-Dakar w roku 2000.
  •  

     

     

     

    • Całkowitej zmianie uległa przednia lampa motocykla. Składa się z reflektora głównego oraz po bokach - dwóch świateł przeciwmgielnych włączanych podświetlanym przełącznikiem na cokpicie. Pochylenie świateł jest możliwe poprzez pokrętło po prawej stronie cockpitu. Jest to nieodzowna sprawa przy obłładowaniu motocykla.

    ZAWIESZENIE i HAMULCE

     

    • Tylny wahacz typu PARALEVER z centralnym amortyzatorem i jednoramiennym tylnym wahaczem, podparty jednym amortyzatorem. Skok 135 mm. Amortyzator z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyny - hydraulicznie pokrętłem po prawej stronie motocykla (pod plastikową pokrywą) oraz regulacja tłumienia odbicia - śrubą.
    • Przednie zawieszenie TELELEVER. Skok wynosi 120 mm.
    • Hamulec przedni EVO, 2 tarczowy z pływającymi tarczami wykonano ze stali szlachetnej. Przekrój tarczy 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski. Uruchamiany hydraulicznie dźwignią na kierownicy, ze zbiorniczkiem wyrównawczym również na kierownicy.
    • Hamulec tylny EVO-BMW, 1 tarczowy, o przekroju tarczy 276 mm, z 2 tłoczkowymi zaciskami pływającymi.
    • Seryjnie motocykl wyposażono w zintegrowany system ABS III.

    HAMULCE EVO-BMW

    • Model ten posiada seryjnie nowe hamulce EVO-BMW. Różnią się przede wszystkim wielkością tarcz hamulcowych (przód wzrósł do 320 mm), zmieniono żywotność tłoczków przez zastosowanie specjalnych spieków, wagę całego systemu hamulcowego zmniejszono o 10% co spowodowało zmniejszenie mas nieresorowanych, skuteczność hamulców wzrosła 15-20% natomiast w połączeniu ze wspomaganiem i adaptacyjnym rozdziałem siły hamowania (ABS III) całość układu wzrasta nawet o 50%.

    PRZED ZALICYTOWANIEM WYMAGAM KONTAKTU I OBEJŻENIA MOTOCYKLA OSOBIŚCIE PRZEZ LICYTUJĄCEGO

    TEL:537[zasłonięte]536