SPRZEDAM!
BMW R 1150 RT ROCZNIK 2004
PRZEBIEG 52 TYS. DWA KUFRY, STAN GODNY UWAGI, GŁOŚNIKI, RADIO, ANTENA, PODGRZEWANE MANETKI, ELEKTRYCZNIE UNOSZONA SZYBA, SPROWADZONY Z NIEMIEC, KOMPLET DOKUMENTACJI DO REJESTRACJI, CZARNY, BEZWYPADKOWY. IDEALNY TURYSTYK!
OPIS MODELU:
Światło przednie jest wbudowane w obudowę, a pod światłem znajduje się wlot powietrza dp chłodnicy olejowej, a tuż nad kołem po lewej części pojazdu znajduje sie wlot powietrza do AIRBOXU Lusterka wsteczne są całkowicie zintegrowane z obudową, od strony przedniej są wbudowane kierunkowskazy i dodatkowo są tak umieszczone, że spełniają rolę ochronną dla rąk kierowcy. Po lewej stronie obudowy motocykla (patrząc z punktu widzenia siedzącego kierowcy) znajduje się zamykany mały schowek, gdzie na życzenie może być zamontowany radio-odtwarzacz. 2 głośniki są ładnie wkomponowane w kokpit po lewej i prawej stronie deski rozdzielczej. Jeśli motocykl jest wyposażony w sound-system, po lewej stronie deski rozdzielczej znajduje się ciekłokrystaliczny wskaźnik odsłuchiwanej właśnie stacji radiowej. Jak na motocykl turystyczny przystało - pokonując wygodnie duże odległości niechętnie lubimy się zatrzymywać by tankować... dlatego zbiornik paliwa tego modelu BMW ma pojemność 25 litrów w tym około 4 litry rezerwy (sygnalizacja kontrolką i wskaźnikiem stanu paliwa na wyświetlaczu FID). Aby motocyklem dało się lekko manewrować, szczególnie obciążonym np. w zatłoczonym mieście, kierownica ma szerokość 773 mm (z ciężarkami). By przy okazji odchudzić niepotrzebne masy, kierownicę wykonano z aluminium. Rączka hamulca przedniego ma 4-stopniową regulację, natomiast dzwignia sprzęgła ma regulację odległości 3-stopniową - sterowanie oczywiście hydrauliczne. Wychodząc naprzeciw rzeszy klientów oraz mając na uwadze zróżnicowane postury kierowców, wysokość siedzenia kierowcy jest skokowo regulowana mechanizmem pod siedzeniem 805/825/845, natomiast w opcji można zamówić niższe siedzenie 780/800/820 mm. System podnóżków jest zintegrowany z aluminiową płytą obudowy i zgrabnie osadzony w motocyklu, dając estetyczny wygląd. Informacja, która ucieszy motocyklistów to 1 kluczyk do zapłonu, blokady kierownicy, zamka wlewu paliwa, schowka z radiem oraz zamka siedzenia, pod którym jest hak do zamocowania kasku. Ten sam kluczyk służy do otwierania kufrów bocznych, w które motocykl jest seryjnie wyposażony a także topcase, zamawianego w opcji. Koła tego motocykla są wykonane ze stopów metali lekkich, 5 ramienne, podwójne. Koło przednie i tylne mają 17 cali. Ogumienie naturalnie bezdętkowe: przód 120/70, tył 170/60. Zostały przejęte od modelu R1100S i dostosowane do podłączenia cięgna licznika kilometrów. Pojemność skokowa silnika wynosi 1130 ccm i rozwija 95 KM przy 7250 1/min., max moment wzrósł do 100 Nm przy 5500 obr./min. Chłodzenie silnika powietrzno-olejowe (z chłodnicą olejową umieszczoną zgrabnie pod przednim reflektorem). Wentylowanie cylindrów zapewniają 4 zawory na każdy cylinder a punkt zapłonu i wtrysku przejął elektroniczny system kontroli zasilania MOTRONIC 2.4. Motocykl posiada 6 biegową skrzynię biegów. Bieg ostatni jest nadbiegiem. Prędkość maksymalna (mierzona radarem) wynosi 202 km/h a w przypadku jazdy we 2 osoby 200 km/h. Aby podróżować wygodnie i być minimalnie narażonym na warunki atmosferyczne motocykl posiada elektrycznie regulowaną wysokość i kąt pochylenia szyby przedniej. Regulacja ta jest możliwa również w czasie jazdy przyciskiem po lewej stronie kierownicy. Obudowa lusterek wstecznych jest tak ukształtowana, że spelłnia jednocześnie funkcję owiewek dla rąk kierującego. Od przednie strony w lusterkach widać kierunkowskazy. Jako nieliczny model BMW, posiada seryjnie montowany FID-komputer (Fahrerinformationdisplay), który na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu informuje kierowcę o podstawowych parametrach w czasie jazdy (temperatura oleju, stan paliwa, wkleszczony bieg oraz godzina). Dodatkowo, również w standardzie, motocykl ten posiada podstawkę centralną oraz podstawkę boczną z odcięciem zapłonu, 2 gniazda 12 V prądu stałego, komplet kluczy, "pannenhilfe", światła awaryjne z blokadą niepowołanego włączania. Poprzednikiem tego modelu BMW R1100RT jeździ na co dzień Richard Sainct, zwycięzca rajdu Paryż-Dakar w roku 2000.
ZAWIESZENIE i HAMULCE
HAMULCE EVO-BMW
PRZED ZALICYTOWANIEM WYMAGAM KONTAKTU I OBEJŻENIA MOTOCYKLA OSOBIŚCIE PRZEZ LICYTUJĄCEGO
TEL:537[zasłonięte]536