Witam.
Przedmiotem sprzedaży jest moje BMW M5 e39 2001r. wersja poliftowa.
M5 w moich rękach od ponad dwóch lat, w tym czasie używana sporadycznie jako ,,niedzielne auto"
Jak miłośnik modelu wszystkie wymiany oleju, płynów eksploatacyjnych wykonywałem na czas. M5 otrzymywała wszystko co najlepsze od Naszych zachodnich sąsiadów.
Przez okres 2 lat wymieniłem:
- wahacze
- sprężyny seryjne na firmy H&R
- filtry powietrza kabinowe
- filtry powietrza silnika (SIMOTA)
- znaczek przedni maski
- osłonę silnika
- opony zimowe (auto zimową porą nieużywane (sporadycznie))
- opony letnie
- nerki z oryginalnych na czarne (stare do wglądu)
- zmieniłem kolor ringów z ,,żółtych" na ,,jasny niebieski"
- kratkę zderzaka na oryginał
- pompkę wspomagania
- zainstalowałem kamerę cofania
- termostat
- rolkę napinającą ze względu na szumiące łożysko.
- sprzęgło kpl.
- koło dwumasowe
- sprzęgło wiskotyczne
Ostatnio wymieniłem:
- olej wraz z filtrem
- płyn chłodniczy
- świece
- tarcze+klocki przód
- sondę
M5 otrzymywała wszystko to co najlepsze więc wszystkie części i wymiany zostały wykonane na częściach oryginalnych. M5 bardzo czysta i zadbana, środek utrzymany w stanie dobrym+ jeśli chodzi o lakier to zderzak przedni i maska wymagały by polakierowania, ze względu na kamyczki które odbiły swoje piętno na tych dwóch elementach. Jednak dodam, że są to drobne, odpryski i widać je dopiero w momencie przystawienia nosa do maski, więc nie jest to konieczna kosmetyczna naprawa na teraz.
M5 w okresie użytkowania (czyli wiosenne,letnie miesiące) co trzy tygodnie jest podpinana pod GTOne tak dla świętego spokoju czy, wszystko jest dobrze i działa jak należy. Ponadto jestem miłośnikiem marki jak i modelu co mogę potwierdzić czystością silnika, komory silnika czy też lakieru. Sam zajmuję się detalingiem wnętrza i lakieru (amatorsko) jednak M5 ma pięknie utrzymany lakier i zawsze lśniący.
Dodatkowo dla potwierdzenia wymian i napraw posiadam liczne zdjęcia w trakcie wymiany i zakładania nowych części, a także dokumentację z przebiegu napraw, dla potwierdzenia i wiarygodności co zostało naprawdę zrobione i naprawione.
Istotną, rzeczą jest fakt, że moja M5 jest poliftowa, a dokładnie z 11 dnia października 2001.
Oczywiście osobą poważnie zainteresowanym podam nr. VIN
Kolor: CARBONSCHWARZ METALLIC
Moc oczywiście: 400KM i 500Nm
Daje na prawdę świetną przyjemność z jazdy i wiele uśmiechów na twarzy.
Silnik niesamowicie elastyczny, a 500Nm dba o przyśpieszenie od samego dołu.
Zapraszam na jazdę próbną i na oględziny mojej M5. Na wszelkie dodatkowe pytania odpowiem telefonicznie pod numerem 606[zasłonięte]005. (Damian)
Niestety nie odpisuję na e-mail.
Opcja ,,KUP TERAZ" dostępna po oględzinach auta. Proszę dzwonić opowiem o mojej M5 w najdrobniejszych szczegółach.
Powodem sprzedaży jest chęć zakupu M5 e60.
Cena auta do negocjacji.
Pozdrawiam.
|