Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW K75 w perfekcyjnym stanie super wygląd

28-06-2012, 2:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik Totem54
numer aukcji: 2396914173
Miejscowość Babice
Wyświetleń: 1263   
Koniec: 18-06-2012 12:49:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Wystawiam na sprzedaż BMW K75 1991r, 39800 km przebiegu. Motocykl zakupiłem kilka miesięcy temu z zamiarem zostawienia go do końca u siebie (mam 59 lat). Dla tego wybrałem motocykl na wał, z małym przebiegiem (przy zakupie miał 37 100 km.) i w perfekcyjnym stanie. Jest to najładniejsza (rzadko spotykana) wersja z czarnym silnikiem i fabrycznie czarnymi felgami. Znaczenie też miało, że przebiegi rzędu 200 a nawet 300 tys. km. nie są rzadkością w tych motocyklach. Sam miałem okazję jeździć K75 z przebiegiem prawie 200 tysięcy i motocykl chodził jak mój, no może silnik był troszkę głośniejszy. Za motocykl zapłaciłem 7,5 tys. zł. Ale że zamierzałem nim jeździć wiele lat więc motocykl przeszedł gruntowny serwis. Wymieniony olej i uszczelniacze oraz założone gumowe osłony w przednim zawieszeniu. Wymieniony płyn hamulcowy w obu hamulcach. Klocki hamulcowe sprawdzone - stan b. dobry. Wymieniony olej, filtr oleju i powietrza w silniku. Regulacja zaworów i wtryskiwaczy. Wymiana oleju w dyfrze i skrzyni biegów. Założyłem też nowe opony i wyważyłem koła. Zostawiłem w serwisie za to wszystko prawie 1800 zł. Wymieniłem również oryginalną owiewkę z leflektorem która wyglądała trochę archaicznie na dobry, tuningowy leflektor (280 zł.) a do nowej owiewki wykorzystałem oryginalną szybę z poprzedniej. Tylny zadupek skróciłem, troszkę zwęziłem i zrobiłem u tapicera nową, bardziej sportową kanapę. Zmieniłem kierownicę na bardziej prostą, aluminiową a osłonę chłodnicy dałem do pomalowania na czarny mat.Motocykl nabrał wspólczesnego, bardziej drapieżnego wyglądu.Motocykl okazał się bardzo ekonomiczny i tak z ostatnich 3 tankowań zapisywałem przebiegi i ilość zatankowanej benzyny. Spalanie to 4,56 l na 100 km. a po przejechaniu prawie 3000 km poziom oleju nie obniżył się nawet o 1mm. Niedawno zauważyłem, że na oponach które założyłem (2 tys. przebiegu 2010 r. produkcji) pęka bieżnik. Oddałem je do reklamacji a założyłem nowe (następne 450 zł) polecane przez serwis. Mają one w tej chwili 50 km przebiegu. Niestety motocykl jest dla mnie za niski. Ja mam 196 cm wzrostu i po dłuższej jeździe tak bolą mnie kolana, że nie mogę wstać z motoru. Do tej pory jeździłem na turystycznych enduro (kle 500, afryca twin, transalp) i nie przypuszczałem, że będzie taki problem. Tym bardziej, że przed zakupem odbyłem kilka przejażdżek takim modelem. Wiem, że nie mogę do ceny motocykla doliczyć sumy jaką dołożyłem za serwis bo bym go nie sprzedał. Chcę uzyskać pieniądze, jakie dałem za zakup motocykla. A jest on naprawdę ich wart bo będzie służył wiele lat. Do motoru dokładam fabryczne gmole i owiewkę którą zdjąłem (ostatnie zdjęcie pokazuje taki sam motocykl jak mój przed przeróbkami), w każdej chwili można powrócić do oryginału. Motocykl jest ubezpieczony z aktualnym przeglądem. Mój tel. 517 [zasłonięte] 269 a Babice leżą dokładnie po środku między Katowicami a Krakowem. UWAGA!!! Od dzisiaj (10.06.) motocykl ma jeszcze trochę zmienioną owiewkę. Jest ciut mniejsza i lżejsza w wyglądzie. Moim zdaniem wygląda dużo lepiej i pasuje do całości motocykla. Od jutra zainteresowanym mogę wysłać zdjęcia na meila.