Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW K1300R ESA ASC ABS RDC SERWISOWANY

11-05-2014, 15:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 900 zł     
Użytkownik konus622
numer aukcji: 4191336698
Miejscowość jarocin
Wyświetleń: 429   
Koniec: 11-05-2014 15:13:37

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2009
Przebieg (km): 25550
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 175
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: wał kardana
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Elektryczny starter, Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 BMW K1300R

ROK PRODUKCJI 2009

MOTOCYKL W IDEALNYM STANIE 

OPONY 80% BIEŻNIKA 

KLOCKI JAK I INNE PODZESPOŁY NIE WYMAGAJĄ WYMIANY 

MOTOCYKL Z KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ 

FULL OPCJA ABS ESA ASC

ESA-REGULACJA ZAWIESZENIA

ASC KONTROLA TRAKCJI 

GRZANE MANETKI 

LAMPA + KIERUNKI LED 

MOTOCYKL JEDZIE PROSTO NIE SCIĄGA NIE JEST KRZYWY ITP 

WIECEJ INFORMACJI 

669-[zasłonięte]-678

 TRANSPORT 

 


Nawet nie wiem, do czego porównać sposób, w jaki K1300R oddaje moc. Ona po prostu tam jest. W pełnej gotowości do eksplozji. Ale dobrze wychowana. Nikogo nie zabije nieproszona. Coś jak kulturalny facet w barze, który mówi „drogi Panie, wydaję mi się, że wylał Pan ma mnie swoje piwo”, a potem pozbawia delikwenta zębów jednym paciakiem w twarz

W kwestii brutalnego naporu na tors kierowcy przebija V-Maxa, B-Kinga i całą resztę dużych chłopców. Kolosalna moc i przyspieszenie do setki zaczynające się od cyfry „2” jest wspaniałe, ale BMW ma do zaoferowania coś znacznie lepszego. To morderczy wigor, bo już nawet nie elastyczność. Zapnij ostatni bieg, rozpędź się do 160 km/h i odwiń gaz w opór. 180 km/h pojawi się na liczniku po… jednej sekundzie. Tego nie potrafi nawet V-Max. K1300R z 

motocykl prowadzi się perfekcyjnie. Zastosowano autorskie zawieszenia Duolever i Paralever, które w swojej dość wysublimowanej konstrukcji sprawują się doskonale. Do faktu nie-nurkowania przodu przy hamowaniu momentalnie można się przyzwyczaić i staje się to normalne. Wisienką na torcie jest tutaj ESA II, elektroniczna regulacja zawieszenia. Mamy trzy możliwości: sport, normal i comfort. Trybu normal praktycznie w ogóle się nie używa, natomiast dwa pozostałe są rewelacyjne. Po wybraniu opcji komfortowej, zawieszenia stają się bardziej poduszkowate, lepiej absorbują nierówności i generalnie umilają eksplorowanie kiepskich dróg. W opcji sportowej wszystko sztywnieje, a motocykl zmienia kierunek zdecydowanie szybciej. Do każdego trybu pracy zawieszenia można ustawić, czy na motocyklu jedzie sam kierowca, kierowca + pasażer, kierowca + bagaż i kierowca + pasażer + bagaż. Słowem, ESA II jest bezbłędne.

 

Hamulce. Klamka przedniego jest bardzo solidnie wykonana i daje specyficzny, niemiecko-perfekcyjny „feel”. Sam hebel jest skuteczny i dobrze dozowalny, co jest zasługą przewodów w stalowym oplocie. Wystarczy najdrobniejsze wciśnięcie klamki, aby motocykl efektywnie zaczął wytracać prędkość.