Historia motocykla:
- rok produkcji 2007, przez 3 lata przestał jako demo w polskim salonie BMW, pierwsza rejestracja 2010, pierwszy właściciel przejechał 1,5 tyś. km., drugi właściciel przejechał nim kolejne 4 tyś. km., i tak od stycznia 2013 roku jestem trzecim właścicielem motocykla, który miał przebieg 5,5 tyś. km. (odbierałem go bezpośrednio z serwisu BMW w Radomiu),
- od stycznia 2013 przejechałem 45 tyś. km. (Praga 2013, Rumunia 2013, Iran 2014, trochę wycieczek po PL, + jazda po mieście),
motocykl jeździ po schodach, zawieszenie elegancko wybiera wszelkie dziury, krawężniki, poprzeczne zwalniacze na drodze czy też rowy, uwielbia asfalty jak i piaski i błota (kwestia dobrania opon), moto ma porysowany przedni plastik i zbiornik paliwa, porysowany handbar, częściowo zmatowiony lakier na tylnej owiewce (od rogala), na tylnej owiewce w jednym miejscu łuszczy się farba/lakier, moto czasami było myte (ale bez przesady, oczywiście dla nowego właściciela umyję),
podstawowy serwis robiłem osobiście, (część rachunków posiadam),
wymiana łożyska główki ramy, oleju i uszczelniaczy w lagach, płynu hamulcowego była robiona w stajniamotocyklowa.pl
Opony:
przód: TKC 80 – moim zdaniem do wymiany, mało bieżnika, wyząbkowana,
tył: Heidenał K60 Scout – ten sezon powinna jeszcze dać radę,
badania techniczne do 24.03.2016
ubezpieczenie OC będzie do 06.2016
VIN: WB101670X7XB01876
podsumowując: moto posiada ślady normalnego użytkowania, jest sprawne technicznie,
na motocyklu założone są:
do motocykla dokładam:
Co należy w najbliższym czasie zrobić:
zdjęcia: https://plus.google.com/photos/113[zasłonięte]456396[zasłonięte]583494/albums/616[zasłonięte]083780[zasłonięte]5841?authkey=CPmPnv_Mgfe98QE
Cena 13 500 zł, jeśli masz inną propozycję to pisz, wspólnie się zastanowimy i może dogadamy.
tel. 691 [zasłonięte] 474, moto do obejrzenia w Warszawie