Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW G 650 Xmoto

30-06-2015, 11:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13 500 zł     
Użytkownik misiaku_r
numer aukcji: 5456660579
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 286   
Koniec: 30-06-2015 11:44:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Historia motocykla:

- rok produkcji 2007,  przez 3 lata przestał jako demo w polskim salonie BMW, pierwsza rejestracja 2010, pierwszy właściciel przejechał 1,5 tyś. km.,  drugi właściciel przejechał nim kolejne 4 tyś. km., i tak od stycznia 2013 roku jestem trzecim właścicielem motocykla, który miał przebieg 5,5 tyś. km. (odbierałem go bezpośrednio z serwisu BMW w Radomiu),

- od stycznia 2013 przejechałem 45 tyś. km. (Praga 2013, Rumunia 2013, Iran 2014, trochę wycieczek po PL, + jazda po mieście),

 

motocykl jeździ po schodach, zawieszenie elegancko wybiera wszelkie dziury, krawężniki, poprzeczne zwalniacze na drodze czy też rowy, uwielbia asfalty jak i piaski i błota (kwestia dobrania opon), moto ma porysowany przedni plastik i zbiornik paliwa, porysowany handbar, częściowo zmatowiony lakier na tylnej owiewce (od rogala), na tylnej owiewce w jednym miejscu łuszczy się farba/lakier, moto czasami było myte (ale bez przesady, oczywiście dla nowego właściciela umyję),


podstawowy serwis robiłem osobiście, (część rachunków posiadam),

wymiana łożyska główki ramy, oleju i uszczelniaczy w lagach, płynu hamulcowego była robiona w stajniamotocyklowa.pl

 

  • 5 tyś. km. temu wymieniony olej i filtry, cały napęd, łożyska główki ramy, olej i uszczelniacze w lagach,
  • 1 tyś. km. temu wymienione klocki hamulcowe (przód i tył), sprawdzone luzy zaworowe,

 

Opony:

przód: TKC 80 – moim zdaniem do wymiany, mało bieżnika, wyząbkowana,

tył: Heidenał K60 Scout – ten sezon powinna jeszcze dać radę,

 

badania techniczne do 24.03.2016

ubezpieczenie OC będzie do 06.2016

VIN: WB101670X7XB01876

podsumowując: moto posiada ślady normalnego użytkowania, jest sprawne technicznie,

 

na motocyklu założone są:

  • handbary bmw,
  • dodatkowe gniazdo elektryczne na kierownicy,
  • płyta pod silnik  http://www.bashplates.de/BMW-G-650-Xchallenge-Xcountry/Aluminum-bash-plate-BMW-G650X::92.html
  • autorskie wzmocnienie tylnego aluminiowego subframu i bagażnik,
  • kufer bmw (spadł w Rumunii na Transalpinie i asfalt go porysował),
  • tłumik leovince,
  • roczny żelowy akumulator,
  • podniesienie kierownicy o 20mm TT,
  • nowa pokrywa sprzęgła ze stalową tulejką prowadzącą wycisk sprzęgła (starą pokrywę sprzęgła oddam),
  • składane lusterka (oryginalne oddam),
  • dłuższa carbonowa osłona tłumika (leovinca oryginalną oddam),
  • przepraszam ale nie ma dodatkowych naklejek: mocy, adv czy TT; nie ma też chromów czy frędzelków,

 

do motocykla dokładam:

  • nową pompę paliwa,
  • zbiornik paliwa,
  • czujniki: temp. powietrza, płynu chłodzącego, ciśnienia oleju,
  • nowiutki oryginalny tłumik,
  • 4x dB-killer do leovinca,
  • sety podnóżków pasażera,
  • butelkę płynu hamulcowego, pół butelki płynu chłodzącego, pół litra oleju, pół litra wódki,
  • uszczelniacze do łożysk kół (4 szt.),
  • dwie podkładki miedziane pod korek spustowy oleju,
  • klamkę sprzęgła,
  • uszczelkę pod pokrywę zaworów, uszczelkę pod pokrywę sprzęgła i pompy wody,
  • dwa łożyska rolki łańcucha,
  • używaną linkę gazu,
  • dźwignię zmiany biegów od GSa (pasuje do tego modelu),
  • pierścień zabezpieczający nakrętkę kosza sprzęgła, pierścień dystansowy między koszem sprzęgła a zabierakiem,
  • żelowy oryginalny akumulator (jest jeszcze sprawny),
  • dętkę 17“

 

Co należy w najbliższym czasie zrobić:

zdjęcia: https://plus.google.com/photos/113[zasłonięte]456396[zasłonięte]583494/albums/616[zasłonięte]083780[zasłonięte]5841?authkey=CPmPnv_Mgfe98QE 

 

Cena 13 500 zł, jeśli masz inną propozycję to pisz, wspólnie się zastanowimy i może dogadamy.

tel. 691 [zasłonięte] 474, moto do obejrzenia w Warszawie