Jak w temacie. Sprzedaje bo dzisiaj przeleciałem się dwusuwową seta i czas na zmiany :)CENA 11 500 tylko chwilowo, potem wraca do 12300 - jak mi okazja na dwusuwa ucieknie!
95 mth od nowości, do 60 mth gdzie go kupiłem praktycznie nie widział terenu - mam zdjecia, właściciel zrobił przez 60 mth 2200 kilometrów. Moto zarejestrowane, teraz tylko sciagniete kierunki, tylna lampa itd bo była niepotrzebna. Ubezpieczony do 2 maja 2016 OC. MOTO Z POLSKIEGO SALONU NIE SPROWADZANY!
Tydzień temu wymienione uszczelniacze i olej w lagach, nowa dźwignia zmiany biegów(wieloklin sie wyrobił). Opona tył przebieg 50 kilometrów, dętki przód tył nowe, tylne koło nowa tuleja, tulejki dystansowe i łożyska. Przy 75 mth regulowane zawory - tylko jeden wymagał drobnej regulacji. Drobiazgów typu osłona kiery, etc nawet nie wymienim.
Do wymiany - prawy boczek-osłona chłodnicy(pekł niedawno i jest na dwóch trytkach połatany), klocki przód i łańcuch oraz olej - nie bede wymieniał bo właściciel sobie spusci stary i zobaczy stan. Spręzyna podnóżka lewego też poszła sie paść a zapomniałem z dźwignią zamówić.
W zestawie jeden tłumik wypruty , drugi oryginalny z kolektorem tytanowym(w sensie dwa kolektory), druga lampa przód, tylny aluminiowy subframe też jest jeszcze jeden "just in case", bagażniczek touratecha, handbary touratecha, handbary zety po przejściach(ale dalej spełniają swoją role), i pewnie pare rzeczy do niego które już mi leżą w garazu. Za dopłatą stówki moge uchwyty haul loop przód tył Kriegi dorzucić, jak nie to sobie sciagne. Podwyzszenie kierownicy jest. 3 różne zębatki przód, 2 różne tył(enduro i szybsza) itd. Metalowa osłona silnika mała też jest, jak i oryginalna plastikowa.
Motocykl łapie się pod A2 - niby 42 konie ma, z wpiętą wtyczką BMW mapa zapłonu ma pińcdziesiąt :) . Nie ejst narowisty, jak na rozpoczecie przygody z enduro w sam raz - oddaje moc dużo łagodniej niż gaźnikowce.
Części są tanie - polecam www.bmwstore.pl (oryginalna dźwignia zmiany biegów 197 zł, łożyska tylne koło 3 komplet 150 zł). Motocykl nie m stricte wymiany części na motogodziny - zaleca się okresową kontrolę.
Telefon 666 [zasłonięte] 856.
Pare fot poglądowych - nie robiłem, bo decyzja jest na szybko z dzisiaj :)
Teraz jedyne co pasuje zmienić, to okleiny, plastiki są niepołamane. Wole żeby zmienił to właściciel nowy, nie bede kupował oklein i udawał że jeżdżony był do sklepu po bułki - ale nie był też użytkowany sportowo ani w żadnych zawodach, po prostu pierwsze lekkie enduro do nauki jazdy w terenie i spełniał się w tym świetnie :)
Mam też ośki i dystanse do kół supermoto z drz 400 widocznych na ostatnim zdjęciu.
Aktualne foto wrzuce na dniach. Cena niska bo zalezy mi na szybkiej sprzedaży.