Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW G450X enduro 2010 rok prawko A2

07-07-2015, 9:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 500 zł     
Użytkownik rommel17pl
numer aukcji: 5500467010
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 330   
Koniec: 07-07-2015 09:09:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak w temacie. Sprzedaje bo dzisiaj przeleciałem się dwusuwową seta i czas na zmiany :)

CENA 11 500 tylko chwilowo, potem wraca do 12300 - jak mi okazja na dwusuwa ucieknie!

 

95 mth od nowości, do 60 mth gdzie go kupiłem praktycznie nie widział terenu - mam zdjecia, właściciel zrobił przez 60 mth 2200 kilometrów. Moto zarejestrowane, teraz tylko sciagniete kierunki, tylna lampa itd bo była niepotrzebna. Ubezpieczony do 2 maja 2016 OC. MOTO Z POLSKIEGO SALONU NIE SPROWADZANY!

 

Tydzień temu wymienione uszczelniacze i olej w lagach, nowa dźwignia zmiany biegów(wieloklin sie wyrobił). Opona tył przebieg 50 kilometrów, dętki przód tył nowe, tylne koło nowa tuleja, tulejki dystansowe i łożyska. Przy 75 mth regulowane zawory - tylko jeden wymagał drobnej regulacji. Drobiazgów typu osłona kiery, etc nawet nie wymienim.

 

Do wymiany - prawy boczek-osłona chłodnicy(pekł niedawno i jest na dwóch trytkach połatany), klocki przód i łańcuch oraz olej - nie bede wymieniał bo właściciel sobie spusci stary i zobaczy stan. Spręzyna podnóżka lewego też poszła sie paść a zapomniałem z dźwignią zamówić.

 

W zestawie jeden tłumik wypruty , drugi oryginalny z kolektorem tytanowym(w sensie dwa kolektory), druga lampa przód, tylny aluminiowy subframe też jest jeszcze jeden "just in case", bagażniczek touratecha, handbary touratecha, handbary zety po przejściach(ale dalej spełniają swoją role), i pewnie pare rzeczy do niego które już mi leżą w garazu. Za dopłatą stówki moge uchwyty haul loop przód tył Kriegi dorzucić, jak nie to sobie sciagne. Podwyzszenie kierownicy jest. 3 różne zębatki przód, 2 różne  tył(enduro i szybsza) itd. Metalowa osłona silnika mała też jest, jak i oryginalna plastikowa.

 

Motocykl łapie się pod A2 - niby 42 konie ma, z wpiętą wtyczką BMW mapa zapłonu ma pińcdziesiąt :) . Nie ejst narowisty, jak na rozpoczecie przygody z enduro w sam raz - oddaje moc dużo łagodniej niż gaźnikowce.

 

Części są tanie - polecam www.bmwstore.pl (oryginalna dźwignia zmiany biegów 197 zł, łożyska tylne koło 3 komplet 150 zł).
Motocykl nie m stricte wymiany części na motogodziny - zaleca się okresową kontrolę.

Telefon 666 [zasłonięte] 856.

Pare fot poglądowych - nie robiłem, bo decyzja jest na szybko z dzisiaj :)

 

Teraz jedyne co pasuje zmienić, to okleiny, plastiki są niepołamane. Wole żeby zmienił to właściciel nowy, nie bede kupował oklein i udawał że jeżdżony był do sklepu po bułki - ale nie był też użytkowany sportowo ani w żadnych zawodach, po prostu pierwsze lekkie enduro do nauki jazdy w terenie i spełniał się w tym świetnie :)

 

Mam też ośki i dystanse do kół supermoto z drz 400 widocznych na ostatnim zdjęciu.

 

Aktualne foto wrzuce na dniach. Cena niska bo zalezy mi na szybkiej sprzedaży.