Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW F800GS ADVENTURE SALON PL PRZEJĘCIE LEASINGU

22-06-2015, 18:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 130 zł     
Użytkownik misgog
numer aukcji: 5454504729
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 574   
Koniec: 22-06-2015 17:38:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

Mam do przejęcia leasing motocykla BMW F800GS Adventure. Kupiony w polskim salonie BMW.

 

Najwyższa wersja wyposażona w:

- ABS, 

- ASC - kontrolę trakcji, 

- ESA - regulowaną sztywność zawieszenia (sport/normal/comfort)

- zmienne tryby jazdy road/enduro

- oryginalne kufry boczne BMW

- oryginalne i wodoodporne torby do kufrów, które można także samodzielnie przytroczyć na motor lub na kufry i w ten sposób powiększyć przestrzeń bagażową

- tankbag

- nawigacja BMM Motorrad Navigator IV z najnowszymi mapami całej Europy

- grzane manetki

- oryginalny alarm

- halogeny

- dodatkowa osłona silnika

- tłumik IXIL (fajnie gulga) - poza tym mam nieużywany tłumik oryginalny

- dwa komplety opony Annakee 2 (na motorze) oraz TKC80 (kultowe opony do terenu, które dają radę na asfalcie - do 130km/h jedzie się OK)

- felga przednia Excel (twarda crossowa felga - oryginalne felgi BMW to jakieś nieporozumienie).

 

Cena takiej wersji bez dodatków to ok. 55.000 zł brutto. W sumie dodatki to koszt ok 17.000 zł brutto.

 

Poza tym dorzucam oryginalny prostownik BMW (przydaje się zwłaszcza w zimie bo podtrzymuje nam akumulator w dobrej kondycji).

 

Moto ma przebieg ok 16.000 km. Regularnie serwisowany w BMW. Na asfalcie nigdy nie leżał.

W terenie miał ze dwie typowe przewrotki na bok w piasku lub błocie - nieuniknione po zjechaniu w teren.

 

Poniżej linki do testów i opisu motoru:

 

http://www.scigacz.pl/BMW,F800GS,Adventure,glodny,przygod,20847.html

http://regiomoto.pl/portal/testy/testujemy-bmw-f-800-gs-adventure-obiezyswiat-wideo-zdjecia

 

Motor prowadzi się bardzo dobrze, stabilnie i bezpiecznie. Ma przewidywalny gaz, nie wchodzi „na gumę”, a na niskich obrotach nie dławi się. Oczywiście można go porządnie odkręcić i wtedy to już zupełnie inna bajka ;)

 

Daje się łatwo manewrować w terenie. 


Ogólnie motocykl jest przyjazny i dużo wybacza. Dobry dla mniej doświadczonego jeźdźca.

 

Wygląda bardzo fajnie (taki militarny styl), a przy tym nie jak milion dolarów, więc można go bez obawy zostawiać. 

 

Motocykl ma przebieg właściwie autostradowo - wyprawowy. Był w Gruzji i na Bałkanach. Doposażałem go pod kątem wypraw. Po mieście jeżdżę samochodem. Nie był katowany w terenie - brałem na nim udział w szkoleniu organizowanym przez BMW, aby wiedzieć jak się zachować po wjechaniu na szuter, piasek itp..

 

Dużą zaletą jest duży bak znajdujący się pod siedzeniem, więc środek ciężkości motor ma bardzo nisko, a zasięg to ok. 500 km

 

Co do leasingu to zostało 27 rat po ok. 515 zł netto (w sumie 13.928,65 zł), Wykup 330 zł netto. Roczne ubezpieczenie motocykla (full casco, OC, assistance) to koszt ok. 1800 zł.

 

Aukcja dotyczy odstępnego za przejęcie leasingu tj. kwoty 31.000 zł netto. Oczywiście na odstępne wystawiam pełną fakturę VAT 23%.

 

 

 

Więcej info: 507 [zasłonięte] 694

 

 

W załączeniu kilka zdjęć (motocykl jest na nich dość brudny, bo robiłem je zaraz po przyjeździe z wyjazdu, ale to nie bulwarówka, żeby się pięknie błyszczała:).