Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E60 WZMOCNIENIE TYLNE PAS TYŁ SEDAN

19-03-2015, 9:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 350 zł     
Użytkownik artedhol
numer aukcji: 5100426889
Miejscowość Gubin
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcja_kod01


 

CZĘŚCI SAMOCHODOWE



 

Opis przedmiotu:


IDENTYFIKATOR: 1AWJ[zasłonięte]00021

NAZWA: WZMOCNIENIE TYLNE PAS TYŁ 

MARKABMW

MODELE60 SEDAN

NR.KATALOGOWY

INFORMACJE: CZĘŚĆ  EUROPEJSKA (NIE ANGLIK)

 

 

 

ZAPRASZAMY

  


Galeria zdjęć:




Kontakt:
Pytania, propozycje proszę kierować telefonicznie
pod poniższy numer telefonu bądź na adres e-Mail:

510 [zasłonięte] 070

[zasłonięte]@op.pl


Części znajdują się w miejscowości Gubin 66-620
(województwo lubuskie) przy ul. Kaliskiej 151,
położonej na zachodniej granicy
60 kilometrów od Zielonej Góry.

REGULAMIN PRZEBIEGU AUKCJI

1. Poniższy regulamin reguluje zasady dokonywania zakupów u Sprzedającego ARTEDHOL. Dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją treści tego regulaminu.

2. Warunki sprzedaży określają ponadto obowiązujące przepisy prawa, regulamin Allegro oraz ewentualnie indywidualne ustalenia między Kupującym a Sprzedającym.

3. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany poniższego regulaminu. Dla Kupującego obowiązujący jest regulamin w brzmieniu z kliknięcia opcji "Kup Teraz".

4. Sprzedającym z konta ARTEDHOL na alle jest firma:

P.H.U. ” JULIA ” Artur Winnicki

ul. Kaliska 151
66-620 Gubin
NIP: 926[zasłonięte]101-83

5. Podany koszt wysyłki na aukcji dotyczy tylko przesyłki krajowej.
6. Przedmioty sprzedawane na aukcji są używane.
7. Sprzedaż prowadzona jest drogą wysyłkową i ewentualnie odbiór osobisty w siedzibie firmy.
8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
9. Kliknięcie przez Kupującego opcji "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
10. Po dokonaniu zakupu należy wybrać sposób płatności (wysyłka tylko firmą kurierską).
11. Na płatność Sprzedawca oczekuje do 14 dni od zakupu. Po upływie tego terminu transakcja zostaje anulowana a Sprzedawca występuje do serwisu Allegro o zwrot prowizji.
12. Przy płatności za pobraniem - cenę zamówionego towaru powiększa się o koszt wysyłki którą należy uiścić przy odbiorze paczki.
13. Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
14. W przypadku opcji przedpłaty na konto paczka wysyłana jest w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedawcy.
15. Paczki wysyłane są firmą kurierską, a Sprzedający nie ma wpływu na firmę doręczającą, więc nie bierze odpowiedzialności za terminowość ich doręczenia.
16. Przy wystawianiu komentarza Kupujący ocenia wyłącznie Sprzedawcę a nie terminowości doręczenia przesyłki.
17. Kupujący jest zobowiązany do podania telefonu kontaktowego który jest niezbędny przy wysyłce paczki firmą kurierską.
18. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przesyłce wynikające z błędnego adresu Kupującego lub nie podania zmiany adresu doręczenia.

UWAGA
SPRAWDŹ STAN I ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA PRZY ODBIORZE. W razie stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu spisz od razu protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktuj się ze Sprzedającym.

Jeśli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru oraz nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina zgłoszenia szkody nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki a forma zgłoszenia będzie inna niż przy odbiorze, reklamacje nie zostaną uwzględnione. W tym wypadku przyjmuje się że zawartość została doręczona do Kupującego w stanie nienaruszonym i zgodnym z zamówieniem a uszkodzenie przesyłki nastąpiło po jej odbiorze. W takiej sytuacji Kupujący może ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę.

Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego Adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne z wyżej opisanym.

Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego Adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu (np. brat, sąsiad itp.), osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne z wyżej opisanym.



CENA I KOSZTY

1. Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT oraz nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy.
2. Do każdej sprzedaży wystawiany jest paragon fiskalny a na życzenie Kupującego wystawiana jest faktura VAT.
3. Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na aukcji i nie podlegają negocjacjom.
4. Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) w miarę możliwości mogą być wysłane w jednej paczce. W takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą. Uzależniony on będzie od wagi, wielkości i kształtu paczki.


REKLAMACJE, ZWROTY I PACZKI NIEODEBRANE
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli zakupiony produkt (produkty) nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, nie ma śladów montowania i jest w oryginalnym opakowaniu.
Zwracany towar razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) i krótkim pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, z nickiem konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota należy odesłać na adres Sprzedawcy.
2. Jeżeli na towar wystawiana była faktura VAT, Kupujący odsyłając paczkę powinien do niej włożyć również kopię ksero faktury którą otrzymał oraz wypełnioną kopertę zwrotną wraz z naklejonymi znaczkami. Sprzedawca wystawi korektę faktury i wyśle ją do Kupującego. Ten powinien podpisać jej kopię wraz z datą i odesłać do Sprzedawcy. Dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury Sprzedawca przeleje Kupującemu na wskazane konto kwotę, na jaką była wystawiona.
3. Sprzedawca zwraca kwotę równą cenie towaru. Koszty przesyłki związane w wysyłką zamówienia do Kupującego oraz związane ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi.
4. Sprzedawca zwraca pieniądze tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od ich otrzymania.
Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy koniecznie należy się z nim skontaktować w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE!
PACZKI NIEODEBRANE
Jeżeli Kupujący nie odbierze paczki i paczka wróci do Sprzedawcy to Kupujący wpłaci na konto Sprzedawcy koszt powrotu paczki i ponownej wysyłki, wtedy zostanie ona wysłana ponownie, albo na wskazane konto Sprzedawca zwróci samą cenę towaru (bez kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu paczki.
REKLAMACJE
1. Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do regulacji kodeksu cywilnego i ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów.
4. Wszystkie zakupione u Sprzedawcy części powinny być montowane w wyspecjalizowanych zakładach samochodowych (elektryczny, blacharski lub mechaniczny)
Samodzielny montaż może skutkować utratą prawa do skutecznego reklamowania wadliwego produktu.
UWAGA!
Paczki odesłane za pobraniem nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt.
Godziny pracy:
1. od poniedziałku do piątku : 9.00-17.00
2. sobota: 9.00- 14.00
3. niedziela, święta: NIE PRACUJEMY

a. W powyższe dni i godziny można się skontaktować telefonicznie.
b. Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości SMS i nie oddzwania po puszczeniu tzw. "strzałki".
c. Sprzedawca zdecydowanie preferuje kontakt poprzez e-mail. W godzinach pracy odpowiedzi na maile wysyłane są możliwie jak najszybciej. Zaleca się przy tym wysyłanie wiadomości poprzez Allegro klikając na "Zadaj pytanie Sprzedającemu" przy jednej z aukcji. Tak wysłany e-mail na pewno dotrze do Sprzedawcy. Kontynuując korespondencję (odpowiadając na e-mail Sprzedawcy) zawsze należy zachować ciągłość - czyli odpowiedzieć a nie pisać nową wiadomość.