Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E46 330i M PAKIET 2003 R.

20-01-2015, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 000 zł     
Użytkownik piotrek_2706
numer aukcji: 4968837606
Miejscowość Góa Św. Anny
Wyświetleń: 5154   
Koniec: 20-01-2015 20:22:53

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 155000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 266
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Parktronic, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam!

 


Mam do sprzedania prześliczne BMW 330i e46 2003r (facelifting) kolor: Topasblau. Autko mam ponad dwa lata, także coś na jego temat mogę napisać. 

 

Piękne auto, z pięknym silnikiem. "Rzędowa szóstka" o pojemności prawie 3000 ccm sprawuje się wyśmienicie. Mimo wszystko spalanie nie jest duże w porównaniu do innych benzynowych silników o mniejszej pojemności, typu 2.0. Auto na prawdę świetnie się prowadzi, trochę gorzej jest na szerokich, 19' felgach - ale tylko na nierównej drodze. Za to świetnie się prezentuje. Wygoda i komfort, to wisienka na torcie koncernu BMW. Każdy który tymi samochodami jeździł, wie co piszę. Cała deska rozdzielcza, ba! całe auto jest stworzone pod kierowcę. Pomaga w tym sportowa, trójramienna kierownica z multifunkcją, sportowe, kubełkowe, półskórzanne fotele które idealnie trzymają w zakrętach i elektryka, która jednym palcem pozwoli podnieść, odsunąć do tyłu/przodu, lub podnieść siedzisko fotela do góry. Niestety.. dokładkę do fotela pod uda, trzeba wyciągać manualnie..
Pomogą w tym także czujniki, zmierzchu i deszczu. Podsumowując: dla kierowcy zostaje tylko przyjemność z jazdy.

 

Samochodem na prawdę można się wyróżnić z szarego tłumu. Piękny oryginalny M-Pakiet wewnętrzny i zewnętrzny, połączony z kolorem Topasblau i połyskującą ShadowLINE zwróci na siebie nie jednego przechodnia albo kierowcy innego samochodu. Pięknym dodatkiem są też felgi na lato, z dość dużym rantem i delikatnym naciągiem opony.

 

Co do spraw mechanicznych - na trasie jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Eksploatacyjne sprawy wymieniane na czas, a nawet prędzej. Olej wymieniony niecały 1000 km temu, tak samo jak hamulce przód i tył. Nowy napinacz łancuszka, nowe rolki i zregenerowany alternator. 

Autko ze względu na mały tuning mechaniczny, świetnie nadaje się do miasta, albo w krótkie trasy, ze względu na zmienione przełożenie. Na 5 biegu śmiało mozna jechać 60 km/h bo już wtedy silnik ma niecałe 1800 obrotów/minutę, a wtedy jak wiadomo spala najmniej. 


Samochód sprowadzone z Niemiec.

 

Kolejna rzecz, to wady, których nie chcę ukrywać:
- uszkodzony zderzak z tyłu, mała kolizja na parkingu, podczas gdy byłem na zakupach. Nie ma nakładki, tzw: dyfuzora i z jednej strony wyskoczył zderzak - jak znajdzie się wolna chwila, to naprawię tę małą usterkę
- zderzak z przodu - niestety, zważając na wysoki poziom krawężników i 8.5 cala szerokie felgi, jest uszkodzony, ale jak każdy plastik można go skleić i przemalować pękniecie

 

Ze względu na te parę latek, które auto przeżyło, są też małe rysy i odpryski na lakierze które wystarczy wypolerować bo są w powłoce lakieru bezbarwnego.

 

Wyjęte są też przednie światła przeciwmgłowe i dołożona jest czarna siatka - dla mnie auto nabrało przez to bardziej sportowego charakteru.

 

Auto przeszło też mały tuning mechaniczny, o którym wspomniałem. Jest zmienione chłodzenie, z elektrycznego na mechaniczne, tzw. visco. Trochę obciąża wał, ale za to zdecydowanie lepiej chłodzi (oczywiście istnieje możliwość, że przyszły właściciel może sobie zmienić chłodzenie na oryginalne). Jest też inna skrzynia biegów, krótsza, tak samo jak dyferencjał, który ma mniejsze przełożenie. Auto ma mniejszą prędkość maksymalną, ale za to zdecydowanie lepiej przyśpiesza, o czym można się przekonać na jeździe próbnej :) . Zmieniony jest też komputer sterujący silnika, beż żadnych remapów i wirusów. Wg komputera wychodzi 266.4 KM - także wynik zadowalający. Niewielkim nakładem kosztów, na obecnych podzespołach, można podnieść moc do około 300 KM, ale zapewniam, że obecna stajnia wystarczy w zupełności.

 

Wyposażenie:
- pełny, oryginalny M-Pakiet. Zewnętrzny i wewnętrzny + zawieszenie M - Technik

- automatyczna klimatyzacja

- czarna podsufitka

- centralny zamek

- 4 elektryczne szyby

- czujniki cofania tył (PDC)

- czujnik zmierzchu

- czujnik deszczu

- multifunkcyjna kierownica M-Pakiet

- felgi 19’ Breyton na lato, na zime felgi stalowe 17’ dodatkowo dojazdówka w bagażniku i piąta felga stalowa

- kontrola trakcj DPC

- manualna skrzynia biegów

- pół-skóra

- podgrzewane i w pełni elektrycznie regulowane fotele sportowe z pamięcią

- otwieranie i zamykanie szyby z pilota

- lusterko wsteczne jest fotochromatyczne

- boczne lusterka sterowane elektrycznie (dodatkowo prawe lusterko zmienia kąt przy użyciu biegu wstecznego)

- komputer pokładowy

- DSC, RDC

- wysoki połysk (Shadowline)

- lampy kierunkowskazów białe

- listwy wewnętrzne Alu Black Cube

- akumulator w bagażniku

- 8 poduszek powietrznych (we drzwiach, kurtyny i w konsoli)

- oryginalne radio

- regulacja kierownicy w 2. płaszczyznach

- przyciemniane szyby przód i tył

 

Cena jest oczywiście do negocjacji, w grę wchodzi też zamiana na Seat Ibiza FR 2.0 TDI CR od rocznika 2010 w górę lub podobne, rzecz jasna za dopłatą z mojej strony. Rozpatrzę każdą ofertę :) Zapraszam na oględziny, rozmowę, jazdę próbną i  przy kawie na pewno się dogadamy :)