Witam, sprzedaje swoje auto codziennego użytku. BMW 530d z końca roku 2002 (model 2003) w pełnej oryginalnej wersji M-Pakiet oraz zawieszeniem M-Technic. Samochód z bogatym wyposazeniem. Zakładam, że osoba szukająca "Piątki" z tym motorem wie to i owo o tym aucie. Dodam, że jest to jeden z 200 egzemplarzy z takim wnętrzem (w książce ser. widnieje Individual) Auto jest w codziennym użytku i spisuje się b.dobrze. Motor chodzi bez zastrzezeń suchy nie picowany po wymianie oleju i filtrów. Skrzynia bez uwag b.dobry zwinny i oszczędny automat. W listopadzie wymienione tarcze i klocki. Przód TRW (750zł), Tył niestety na tańszych podzespołach. Założone opony zimowe w stanie b.dobrym. Lato 2 opony przednie jeszcze ciekawe:) BMW na oryginalnym sportowym zawieszeniu M-Technic co daje przy wiekszych predkościach i szerokich oponach (oryginalnie przód 235/17 tył 255/17 uczucie przyklejenia do drogi. Samochód w moich rękach od ponad pół roku i naprawde szczerze gdyby nie utrata uprawnień nie byłoby tej aukcji. Niestety.
Wyposarzenie: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html wpisać: GX67435
Na każde telefoniczne pytanie odpowiem nie ma co kryć i się oszukiwać. Uważam, że jak masz jechać naście/set km i wracac niezadowolony to zaoszczędzmy sobie czasu. Na chwile obecna auto ma uszkodzony przedni zderzak (szkoda parkingowa) jestem w trakcie jej likwidacji. Zamowiony zderzak oryginalny w kolorze (Black Sapphire Metalic) nie żaden zamiennik M-Pakietu za 500zł . Kolejną rzeczą z blacharki jest malutka wgniotka na tylnej klapie (lakier cały bez odprysków) nie razi w oczy, ale jest.
Kolejne mankamenty:
-szyba kierowcy - (otwiera sie 3/4 słychac puknięcie i nie idzie dalej
-kierownica - tworzywo zostaje w dłoniach za kazdym razem wskutek czego jest nadtarta nalezy ją obszyć
-PDC - przez błąd jednej czujki nie działa przód i tył (sprawdzone na komputerze)
-roleta tylnej szyby - pęknięta końsówka prowadnicy (do szybkiej naprawy) mi była ona niepotrzebna
-kluczyk - posiadam jeden komplet (do tego zapasówka i odbitka), drugi niestety przepadł gdzieś w Berlinie
-niskie zawieszenie - częste problemy na wysokich progach, ale coś kosztem czegoś -słaby lewy silniczek składania el.lusterek -klocki tył założone bez czujnika poziomu zużycia wiec widnieje błąd mimo nowych części
Nie są to poważne usterki jednak wymagają poświęcenia im uwagi .
Do auta oczywiście wszystkie niezbędne papiery książki serwisowe itd.
BMW NAPRAWDE GODNE POLECENIA!! Tel: 667-[zasłonięte]-837
|